goed genoeg voor black ops?

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=703&game=Call of Duty 7
Engelse pagina.

Hier kan je in het midden van de pagina (bij can you run it) de onderdelen selecteren uit de pulldown menuutjes en dan kan je op die manier nagaan of je het kan draaien.
------
Call of Duty System Minimum Requirements

* OS: Windows® Vista/ XP / 7
* Processor:Intel® Core2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 or better
* Memory: 2GB
* HDD:12GB
* Video: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better
* Sound: DirectX 9.0c-compatible
* DirectX: 9.0c
 
ja klopt maar heb de pc nog niet ik wil alleen weten of die het spel aankan :).

Maar toch bedankt voor je hulp en moeite:thumb:
 
Als je de gegevens van de Pc welke je mogelijk aan wil schaffen in de tool invult op die site... Dan kan je zien of die configuratie het aankan.......
 
het antwoord is nee ... videokaart is VEELs te traag. Betreft een lowend videokaart. Je moet minstens iets hebben het uit het midden segment, liefst daarboven. Ga gewoon lekker naar de mediamarkt en laat je adviseren door een expert.

Wat zijn de specificaties van je huidige configuratie als ik vragen mag? Want de bottleneck bij spelen als COD6/MW2/BlackOps is de videokaart.
 
Laatst bewerkt:
te laag:confused: staat gforce8600gt
er zit in gforce9200 leg die is uit...?
 
En anders haal ik me videokaart die er nu inzit er uit.

ASUS EN9500GT die zou het spel wel aan moeten kunnen...
 
en bijvoorbaat geen acer nemen als je van zekerheid houd. misschien kun je zelf een computer samenstellen op azerty.nl, ik kan je daar in principe wel mee helpen. heb je voor die prijs een computer die blackops aankan.
 
ja tussen de 500 en de 600 euro niet egt veel voor een redelijke pc maarja.

edit:


Beeldscherm
muis en toetsenboord niet nodig zijn aanwezig.
Als het kan in elkaar gezet heb uhu 2 linkerhanden af en toe
 
Laatst bewerkt:
ok, je zou hem erin kunnen zetten maar dan nog is het beter om een computer zelf samen te stellen, je kan er bijvoorbeeld voor kiezen een videokaart over te slaan en je EN9500GT te gebruiken deze videokaart is redelijk goed.
als je toch een pc uit de winkel gaat halen ga dan voor een hp of dell. deze gaan heel wat langer mee.
 
ja klopt maar als het niet nodig is koop ik liever kant en klaar :p.
Maar weet niet heel veel over hardware dus als je zou willen kijken en een voorstel zou willen doen heel graag.
Tips en advies is altijd welkom
Opbouwende kritiek ook...

En ff heel wat anders ik snap niet wat iedereen tegen ACER heeft mijn pc nu is 6 jaar oud en een ACER en nog NOOIT 1 probleem mee gehad en met hp altijd problemen en werkt nog steeds prima voor wat ik ermee doe dus licht meer aan de gebruiker ;).... maar oke dat was ff off topic :D
 
Laatst bewerkt:
9500 GT = 429 punten ... is onvoldoende. Gaat je geen ultieme spelervaring opleveren. Kan je beter gaan voor een tweedehands X1950 Pro.
 
??? bij een klasgenoot draaid deze kaart prima hoor in blackops.
 
Ik niet zo van 2dehands je weet nooit 100% zeker wat ermeer is.

Maar het hoeft ook niet op high allemaal gewoon redelijk is goed genoeg en ik heb het bij een vriend geprobeerd met mijn kaart en dan ging prima dus dat is niet echt heel erg belangrijk nu om te vervangen.
 
ik zie inderdaad dat de benchmarks niet hoog zijn, maar het werkt toch prima.
 
uh daarom gaat bij mij pc alleen om de procesor en moederboord de rest kan het spel gewoon hebben :D.

Maarja na 6 jaar is het wel tijd voor wat anders he?
(nee de onderdelen van toen zitten er niet meer in :p)
 
Ik speel graag op 1680x1050 (de max. resolutie van mijn monitor) met settings op high inclusief de rest van de fine tuning. Anders kan ik netzo goed terug gaan naar Counterstrike of TFC1. Maargoed dat is persoonlijk.

Met je budget kan je prima 1 van deze systemen aanschaffen: http://www.salland.eu/category/161/computer-systemen.html ... wil je beknibbelen doe dat dan op de kast en de harddisk. Of print ze uit en loop hiermee naar de mediamarkt voor vergelijking.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan