goed genoeg voor black ops?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even tussendoor hoor, maar hoe is ombouwen/nieuwe onderdelen inbouwen duurder dan kant en klaar?

Neem de mediamarkt pc bijvoorbeeld, je komt vrijwel altijd bij deze prijsklasses pc's tegen die of een goede videokaart hebben of een goede processor. Vrijwel nooit beide. Komen dus err kosten bij. Zelf bouw is betere onderdelen voor zelfde prijs.

Je hebt al een kast, beeldscherm en misschien wel meer dat je kan overhevelen. Waarom geen upgradekit, voeding en videokaart?
 
Heel simpel ik heb 2 linker handen en ik heb deze pc al een x aantal keer verbouwd samen met me vader.
En Ik zal een nieuw moederboord moeten kopen, nieuwe prosecor, nieuwe voeding en een nieuwe videokaar als je dit los koop en alles redelijk dan ben je ook +/- evenveel kwijt plus ik zal iemand in moeten huren om het in te bouwen.
Reden daarvoor blijft is en blijft prive.
 
Denk toch dat je dat mis hebt. Leg de onderdelen van de mediamarkt eens naast dezelfde onderdelen op bijvoorbeeld alternate of azerty. Je zal zien dat je een stuk goedkoper uit bent en zelfs met assemblage.

Het is jou keuze, maar persoonlijk zou ik waar voor mijn geld willen. En ook dit is persoonlijk, de pc's van de mediamarkt zijn veel te duur voor wat je krijgt.

Vraag eens bij je lokale pc boer, wat hij zou vragen voor assemblage als je zelf de onderdelen verzorgt.
 
Ja dat wordt dus een probleem die is hier niet.

En in de steden rondom ben je al snel 100 euro per uur kwijt aan die gasten.
Dus vandaar.

Zouden jullie niet een pc kunnen samenstellen op een site's die het ook in elkaar zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan