goed genoeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

orimai

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2011
geachte helpmij,

ik zou graag willen weten of dit systeem goed genoeg is voor wat FPS gaming,fl studio en video's bewerken.

moederbord: asus h81-GAMER
cpu: intel core i5-4460
ram: 4GB(ga later nog upgraden naar 8)
GPU: asus NVIDIA GeForce GTX 760 DCII OC
verder niet echt een geweldig scherm, wel een redelijk duur toetsenbord en een gewone muis en hdd.

Bedankt voor je reactie! :)

Wat fps games(battlefield, farcry 4)en gewoon de games die in 2015 uitkomen, mirrors edge2, gtav enzo.
De wat zwaardere spellen.

Hoi,

Zou moeten lukken, lees alleen geen voeding daar al een keuze voor gemaakt?

Hoeveel watt is die oude voeding en wat is "oud"? En wat voor aansluitingen heeft ie, en gaat dat samen met de aansluitingen van je nieuwere moederbord?

Voor de rest moet dat wel lukken. Je Grafische kaart trekt het in ieder geval zeker,ik heb dezelfde. Die upgrade naar 8gb is wel aan te raden idd

Laatst bewerkt:
die oude voeding is 420 watt en oud is volgens mij 7jaar. de code die erop staat is EE-ATX-420W-C1-PFC.

de code is bijna hetzelfde als een voeding van jewel, dus ik neem maar aan dat dit een neppe is.(sp ipv ee)(sp staat voor spiral core)

dit zijn de aansluitingen: spire_power_supplies_jewel_420w_sp-atx-420w-c1-pfc_961418917673.jpg

dit is het moederbord: https://www.mycom.nl/componenten/moederborden/583894/asus-h81-gamer

zou u mij kunnen vertellen of dit allemaal samenwerkt, ik heb namelijk geen idee hoe ze allemaal heten.

sorry voor de late reactie.

PS: ik heb ook nog 2 dvd spelers, past dat dan nog?

PSS: blijkt dat ik een custom mobo en dus een custom kast had... Duurt dus nog wel even voordat ik kan zien of het allemaal heeft gewerkt.

Laatst bewerkt:
Ik geloof dat je dit niet gaat kunnen draaien met je oude voeding want geforce zegt dit over de voeding :

Thermal and Power Specs:
97 CMaximum GPU Temperature (in C)
170 WGraphics Card Power (W)
500 WMinimum Recommended System Power (W)
Two 6-pinSupplementary Power Connectors

Dus ik zou je voeding wel gaan aanpassen want je hebt dus minimaal 500watt nodig......

Suc6 alvast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan