goed gratis virusscanner?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door willempie
tjee wat een verschillende meningen allemaal.

Dat kan je verwachten! Deze vraag is al talloze keren gesteld op Helpmij (gebruik de zoekfunctie maar eens) en de meningen lopen zeer uitéén. Logisch wat ieder heeft zo zijn voorkeur....
Je komt er toch nooit uit want ik hou het weer op Norton en merk totaal niks van vertragingen waar zoveel mensen het over hebben. Mijn systeem start op als een speer en loopt idem dito.....en nu gaat een ander weer zeggen "bij mij niet dus"en ga zo maar door.

Geplaatst door Raymond Bos

.....want ik hou het weer op Norton en merk totaal niks van vertragingen waar zoveel mensen het over hebben. Mijn systeem start op als een speer en loopt idem dito.....

Maar het is een feit dat heel veel mensen die traagheid door norton hebben. Gebruikt te recources enz(argumenten die je al gehoord hebt).

Maar wat voor een systeem heb je raymond, en hoe "snel" start die op.

Ik zou zeggen Hobie de gratis viruscanners diebesproken werden allemaal uitproberen. En zelf uitkiezen welke bij je past(kwa systeem en gebruiksgemak).

Trouwens heb je wel een firewall (zijn ook zat te vinden die gratis zijn).

Geplaatst door Fat_Tony

Maar wat voor een systeem heb je raymond, en hoe "snel" start die op.

P4 2.0 met 512 MB....niks bijzonders dus!
Ik start in precies 1.03 op. Weet je dat ook weer:p

Intel Celeron 900MHz, 128 mb
en rond 13 gig van de 20 gebruikt.

0.53 min net nog opgestart.:p

Yep, ook snel.
Hangt er ook vanaf wat er nog meer mee opstart natuurlijk. Hier start ook nog meer mee aan antispyware proggies en dergelijke. Maar mooie tijd ondanks dat alles en met Norton Internet Security.

Meh, mijn computer doet er 5 minuten over om op te starten :( ik moet echt de boel eens opruimen.

Wat ik wel vervelend vond aan AVG in de tijd dat ik het gebruikte was dat ik gewoon een melding kreeg zo van 'Hier en daar is een virus' maar dat ik perse een volledige scan moest doen en niet gewoon op heal kon klikken.
Ik weet niet of dat nu anders is, weet iemand dat hier wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan