Goed Kaartje voor MW2 En miss BO

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexaniji

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Beste medemensen,

Ik heb nu al een tijdje de 7300gt maar die draait alles zo bagger. Nu ben ik op zoek naar een nieuw kaartje (PCI-E) Het liefst Nvidia :o Dat MW2 Met alles op hoog draait( AA/ Resolutie hoeven niet persee op hoogst)

CPU:Intel Pentium 4 520 2,8Ghz
Mobo: Asrock 4COREDUAL Sata 2.0 (Deze heeft hhe pci-e 4x Slot maar dat maakt niet heel veel uit in preformance toch?
gpu: Nvidia Geforce 7300gt AGP 256mb oc@ Core:500(max:525) mem:450(max:500)

Alvast bedankt

///////////////////Edit//////////////////////////

Ook moet het kaartje rond de 40-50 euro zijn.
Ik zag bij Azerty de 5450 1gb GDDR2 of 3 voor maar 56,- ! Kan ik op de 5450 cod mw2 maxed out? Of op zen minst maxed out zonder AA resolutie bijv op 1024x768?

Laatst bewerkt:
een pci-e 4x Slot is kleiner dan een pci-e 16x slot zie afbeelding die ik even op gezocht heb.
pci_express_chart.jpg

en de meeste video kaarten worden gebouwd op formaat pci-e 16x

pci-e 4x is ook niet gebouwd voor videokaarten omdat de door voor snelheid veel lager ligt dan bij pci-e 16x.
ik neem aan dat je toch ook wel een pci-e 16x slot op je mobo hebt?

Op AGP scoort de 3850 nog steeds de hoogste ogen.Maar slurpt ook wat meer van je voeding.Wellicht is er in dit geval iets op de second hand market te krijgen.

Groen is de 3850.

PerfRes.gif

Beste medermensen,

Over dat 4x kleiner is dan 16x ben ik het niet eens want ik heb hier een 8400gs PCI-E liggen en die past er gewoon in. Deze gebruik ik niet omdat deze niet goed werkt.

Misschien heb ik het verkeerd gezegt, ik bedoelde dat de PCI-E Slot op x4 Mode draait zoals aan gegeven op de site.

1 x PCI Express Graphics slot (@ x4 mode)

Mijn voeding is een Sweex ps020 350Watt maar ik kan misschien een 420 regelen (A)

Mvg Gino
Ps: Sorry voor de enige onduidelijk heid

Kaart Upgrade

Beste Medehelpers,

Ik overweeg nu al een tijdje om een nieuwe videokaart te kopen. Ik ben vooral voor de shooters :P Ik draai momenteel op een agp 7300gt 256mb >.> ( Hey, ik speel er wel mw2 op :P) maar ben nu opzoek naar een kaart die in combinatie met de onderstaande setup mw2 kan draaien op max(Alle Texture details hoeven niet perse op max) No AA 1024x768(Of misschien hogere resolutie)

cpu: Intel 4 Pentium 520 2,8 OC @ 3,29Ghz
mobo: Asrock 4CoreDual Sata 2.0
ram: 1,5GB PC3200 ( Of misschien Corsair VS2GBKIT667D2 [2x1gb PC5300 ddr2 cl5])
Voeding 400watt xGear weet het preciese merk niet

Mvg Gino Brugman
ps: Nog een Gelukkig nieuwjaar!

Kijk eens naar dit tabelletje. Jouw kaart staat ergens onderin links. (10e 'witte' blok van boven) Alles wat boven jouw kaart staat is 'beter' dan jouw kaart. Als je een blok of 5 erboven iets uitzoekt gaat het komen alleen, je zal even moeten checken hoeveel voeding die nieuwe kaart nodig heeft én opletten of je een AGP of Pci-E aansluiting hebt.

Laatst bewerkt:
Kijk eens naar dit tabelletje. Jouw kaart staat ergens onderin links. (10e 'witte' blok van boven) Alles wat boven jouw kaart staat is 'beter' dan jouw kaart. Als je een blok of 5 erboven iets uitzoekt gaat het komen alleen, je zal even moeten checken hoeveel voeding die nieuwe kaart nodig heeft én opletten of je een AGP of Pci-E aansluiting hebt.

Mijn moederbord ondersteund zowel AGP als PCI-E En alle recente kaarten hebben volgens mij gewoon een 400watt voedinkje nodig :)

Ik wilde eerst voor de 5450 1GB GDDR3 maar dat scheen geen gamekaart tezijn :(
Toen voor de gt 430, Scheen ook een gamekaart tezijn >.>

Iemand tips?

mvg

alle recente kaarten hebben volgens mij gewoon een 400watt voedinkje nodig
Was het maar zo'n feest, helaas niet dus. Daarbij is het belangrijk of je een A-merk voeding hebt.

Echter kun je de genoemde kaarten wel vergeten. Je hebt inderdaad AGP en PCI-e, maar de PCI-e is 4x. De kaarten hebben een 16x PCI-e slot nodig.

1. LGA 775 for Intel® Core™ 2 Quad / Core™ 2 Extreme / Core™ 2 Duo / Pentium® XE / Pentium® D / Pentium® Dual Core / Pentium® 4 / Celeron® / Celeron® D, supporting Quad Core Kentsfield processors
2. VIA® PT880 Pro/PT880 Ultra Chipsets

* Supports FSB1066/800/533MHz processors and H-T Technology
* Supports Dual Channel DDRII667 (DDRII x 2 DIMM slots) and DDR400 (DDR x 2 DIMM slots)
* Untied Overclocking : During Overclocking, FSB enjoys better margin due to fixed AGP/PCIE/ PCI Buses
* 1 x PCI Express Graphics slot (@ x4 mode)
* 1 x AGP 8X slot

* Hybrid Booster - Safe Overclocking Technology
* 2 x SATAII 3.0 Gb/s connectors, support RAID (RAID 0, RAID 1, and JBOD) and Hot Plug functions
* HDMI_SPDIF header, providing SPDIF audio output to HDMI VGA card, allows the system to connect HDMI Digital TV/projector/LCD devices.
* 7.1 CH Windows® Vista™ Premium Level HD Audio (ALC888 Audio Codec), 10/100 Ethernet LAN
* Windows® Vista™ Premium 2007 Logo Ready
* HD 8CH I/O: 4 ready-to-use USB 2.0 ports, HD 7.1 channel audio jacks

Bron;
http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=4COREDUAL-SATA2

PS de GT430 is ook niet echt een gamers kaart.

De slot op het moederbord is een PCI-E 16x slot maar hij draait 4x Dus de 16x kaarten passen gewoon aleen ze presteren wel wat minder

En over de voeding. Ik weet aleen dat het een XGear 400watt is :P Maaruh is de 5450 wel een goed game kaartje? En die schijnt aan 400watt gwn genoeg te hebben. aangezien hij geen extra psu stekker nodig heeft.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is een PCI-e 4x slot echter met de grote van een 16x slot gezien PCI Express Graphics slot benaming. Zonde van je geld om een kaart erin te doen die meer kan presteren.

Ik heb hem dus besteld, maar ik ben er niet bewust van geweest te kijken of hij wel compatible was met mij bios?

Ik heb een Asrock 4CoreDual Sata R2.0.

De Voeding is goed en er zij geen extra kabel nodig. Ook de pci-e slot op me mobo is goed. het is een PCI-E x16 (@ x4 mode)

Nu is mijn vraag of iemand weet of hij compatible is qua bios

INFORMATIE MOBO
VGA ONDERSTEUNINGSLIJST(daar staat de 5570 dus niet tussen)

Btw: Ik draai nu op een Nvidia Geforce 7300GT en die staat erook niet tussen maar werkt wel prima.

Laatst bewerkt:
Is ook een oude lijst met oudere kaarten.

Zie ook niet waarom die niet zou draaien.Behalve dat die niet volledig draait op je pci-e slot.
Maar dat was je eige keuze.

Ik heb idd zelf gekozen voor de PCI-E slot :P Maar ik gebruik dit mobotje aleen voor het upgraden van me hw :) Ik d8 dat de video kaart niet compatible zou zijn ivm redelijk nieuwe kaart . Ik hoop dat ie compatible is :P En zo niet.. dan moet asrock toch echt ff een bios updateje releasen :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan