goed licht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wdekreij

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 dec 2001
Ik ben van plan om misschien een case te kopen met side pannel.. (Thermaltake Xaser II 5000A+ Zwart met Big Window)

Wat voor lamp is nu goed om te kopen?

Ik wil een lichtblauw licht hebben (-freeze- effect, als je begrijpt wat ik bedoel..) en hij moet makkelijk aan/uit te schakelen zijn...

Wat/Welke kan ik dan het best gebruiken?

Laatst bewerkt:
Hoi ik heb zelf van chieftec lightbar blauw gekocht bij norrod zie system foto
Bij het aandoen van de computer gaat de blauwe lamp gelijk aan
groetjes weetje

ik wil graag een lamp die ik ook (gemakkelijk) uit kan zetten terwijl de pc aanstaat...

oja, ik hoor ook wel eens van die termen als ccfl, neon string enz (en ook led maar das nie voor case verlichting toch, das toch te weinig licht?)

Wat is dat allemaal precies?

Steve, Crash?

Laatst bewerkt:
Een CCFL (Cold Cathode Fluorescent Light) is een soort TL-lamp, maar dan in mini-vorm.. Je kan ze kopen incl inverter (levert de stroom ervoor) voor zo'n € 20-30.. Zelf heb ik een sound-activated CCFL, die kan reageren op omgevingsgeluid of geluid afkomstig van je PC (bv. muziek).. Geinig.

En een neonstring is een lichtgevend draadje (zoals de naam al aangeeft)... Leuk voor een keyboard ofzo, maar niet als volledige verlichting.

zon ccfl met zo'n invertor, waarop moet je dat aansluiten (zon ide voeding ofzo?) en waar zou de aan/uit switch dan zitten?)

als ie 's nachts aan staat dan is het irri als die lamp er is, en zou ik het graag helemaal uit hebben..

Hangt een beetje van de CCFL af, sommige kan je uitschakelen, anderen niet.. En je sluit het inderdaad aan op een molexstekker, die o.a. voor HDD's wordt gebruikt.

Anders kan je ook gewoon de molex stekker loshalen, maar dat is nogal omslachtig. Als je een baybus hebt kan je 'm ook daarop aansluiten, zo kan je het licht dimmen of uitschakelen.

weet jij misschien een ccfl waarmee dat kan (heb je een link ofzo)

en kun je zon ccfl ook aansluiten op de Thermaltake Xaser II 5000A+ Zwart met Big Window want daarmee kun je ook fans regelen...

maar dan kan ik weer 1 fan minder regelen ckr?

Laatst bewerkt:
Bij de chieftec lamp die ik erin heb zitten zit gewoon een aan en uitknopje op
groetjes weetje

waar zit dat knopje op de case, en heb je misschien een link van dat lampje die jij hebt in een winkel..

Chieftec lamp is duur... € 45 voor een lamp die je ook voor € 20 kunt krijgen.

heeft iemand dan misschien een link bij een winkel (liefst 1 die ook de Thermaltake Xaser II 5000A+ Zwart met Big Window in zn assortiment heeft) van een ccfl die je aan en uit kunt zetten voor een niet al te hoge prijs.. lichtblauw...

Laatst bewerkt:
punt 1... link doet het nie...

punt 2... waar zit die aan/uit schakelaar dan??

construction-light.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan