Goed mailprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

DieterKRC

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2008
Berichten
31
Beste, ik ben op zoek naar een goed mailprogramma waar ik m'n mails kan zien. Mij PC is geformatteerd en ik heb dus alleen Outlook Express. Hoe kan ik met een skynet-account mijn mails zien?

Ik ben m'n oude mails ook kwijt. Waar kan ik deze vinden?

Groeten
 
Outlook express is een prima mailprogramma. De instellingen die je provider je per brief heeft laten weten heb je nodig om Express te configureren. Als je de machine hebt geformatteerd ben je je oude mails kwijt.
 
Outlook express is een prima mailprogramma. De instellingen die je provider je per brief heeft laten weten heb je nodig om Express te configureren. Als je de machine hebt geformatteerd ben je je oude mails kwijt.

Ik heb wel bestanden gevonden met naam: archive.pst en Outlook.pst in de map C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Zijn dit m'n oude mails?
 
Dan werk je niet met Outlook Express, maar met Outlook. Die .pst die je gevonden hebt bevatten idd. alle mailtjes, contactpersonen, agendadingen etc. etc. maar NIET die van voor je formatteer actie, tenzij je de .pst voor het formatteren veilig hebt gesteld (gekopieerd),
 
Dan werk je niet met Outlook Express, maar met Outlook. Die .pst die je gevonden hebt bevatten idd. alle mailtjes, contactpersonen, agendadingen etc. etc. maar NIET die van voor je formatteer actie, tenzij je de .pst voor het formatteren veilig hebt gesteld (gekopieerd),

Kan dat dan zijn dat archive een grootte heeft van 912 MB en Outlook 1,29 GB?

En ik vind nergens Outlook.
 
Als je je mailprogramma opent, wat staat er dan helemaal links bovenin de hoek?

Ik begrijp je vraag niet goed: je hébt de harddisk geformatteerd en daarna Windows en al je programma's opnieuw geïnstalleerd? Dan kan je hoog of laag springen, dan zijn je oude mails weg.
 
Als je je mailprogramma opent, wat staat er dan helemaal links bovenin de hoek?

Ik begrijp je vraag niet goed: je hébt de harddisk geformatteerd en daarna Windows en al je programma's opnieuw geïnstalleerd? Dan kan je hoog of laag springen, dan zijn je oude mails weg.

Er staat weldegelijk OUTLOOK EXPRESS

Ze hebben hem in de computerwinkel geformatteerd.
 
Ik snap er weinig meer van.
Als ze in de winkel de pc voor je hebben geformatteerd dan kan het bijna niet anders dan dat je voor het formatteren Outlook als mailprogramma had en dat de winkel zo 'aardig' is geweest om vooraf de outlook.pst en de archive.pst veilig te stellen en deze na het formatteren terug te plaatsen. Wat minder is, is dat ze kennelijk Outlook Express als nieuw mailprogramma voor je hebben geïnstalleerd i.p.v. Outlook.

Wat je dus moet doen is zelf Outlook installeren. Je zal er vast een CD van hebben (Office 2003 of een aparte Outlook CD).
 
Ik snap er weinig meer van.
Als ze in de winkel de pc voor je hebben geformatteerd dan kan het bijna niet anders dan dat je voor het formatteren Outlook als mailprogramma had en dat de winkel zo 'aardig' is geweest om vooraf de outlook.pst en de archive.pst veilig te stellen en deze na het formatteren terug te plaatsen. Wat minder is, is dat ze kennelijk Outlook Express als nieuw mailprogramma voor je hebben geïnstalleerd i.p.v. Outlook.

Wat je dus moet doen is zelf Outlook installeren. Je zal er vast een CD van hebben (Office 2003 of een aparte Outlook CD).

Hoe kan ik m'n mails versturen in Outlook Express?
 
Dat schreef ik in mijn 1e bericht. De brief die je ooit van je provider hebt gehad erbij pakken en de gegevens invoeren in Outlook Express bij account (aanmaken).
 
Dat schreef ik in mijn 1e bericht. De brief die je ooit van je provider hebt gehad erbij pakken en de gegevens invoeren in Outlook Express bij account (aanmaken).

Wat moet ik bij de servers ingeven?
 
Ehh, misschien heb je mijn postings niet goed gelezen, dat moet je lezen in de brief die je provider je heeft gestuurdL:

bijv.

pop.skynet.nl
smtp.skynet.nl
news.skynet.nl
home.skynet.nl

maar daarmee ben je er nog niet.
Je moet ook je gebruikersnaam en wachtwoord ingeven en dat staat weer in die brief waar ik je een paar keren naar verwees.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan