goed p2p progje

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
hallo wat is een goed p2p programma naast kazaa ik heb nu kazaa mar is er ook wat beters?

Geplaatst door Stinuz

KazaA lite is illegaal, dus je mag daarom geen link plaatsen naar KaZaA Lite, gelukkig doet de link het niet, je hebt er een punt achter gezet:D

Oh leuk, gaan we díe discussie wéér eens herhalen?:confused: Het programma K-Lite is nog steeds legaal (maar wat mensen ermee doen vaak niet). Wat wel door de rechter illegaal werd bevonden, was het gebruiken van de naam KazaaLite. Dat mocht niet omdat de rechter oordeelde dat Sharman, de maker van de gewone Kazaa, het recht op de naam Kazaa in handen had. Vandaar dat KazaaLite nu K-Lite heet. Downloadadres voor K-Lite K++ 2.4.3: http://download.freeweb-hosting.com/.

Geplaatst door buffy

Oh leuk, gaan we díe discussie wéér eens herhalen?:confused: Het programma K-Lite is nog steeds legaal (maar wat mensen ermee doen vaak niet). Wat wel door de rechter illegaal werd bevonden, was het gebruiken van de naam KazaaLite. Dat mocht niet omdat de rechter oordeelde dat Sharman, de maker van de gewone Kazaa, het recht op de naam Kazaa in handen had. Vandaar dat KazaaLite nu K-Lite heet. Downloadadres voor K-Lite K++ 2.4.3: http://download.freeweb-hosting.com/.

ok, laten we er verder niet op ingaan:D

Geplaatst door Stinuz

ok, laten we er verder niet op ingaan:D

Goed idee.;) Dan maar weer on-topic: wat een goed p2p-programma is? Kazaa(Lite) niet, lijkt mij. Veel te veel fake-bestanden, misleidende bestandsnamen, nauwelijks volledige albums, etc. Geef mij Soulseek (voor muziek) en BitTorrent (voor de rest) dan maar.

Dan nemen we het programma kazaa lite resurrection. Dat is van de grond aff opgebouwd en derhalve wel legaal.

Laatst bewerkt:
Doe mij BitTorrent maar, is het beste p2p programma dat ik tot nu toe heb gezien, nog nooit een fake bestand gehad......

Geplaatst door hangmat
Dan nemen we het programma kazaa lite resurrection. Dat is van de grond aff opgebouwd en derhalve wel legaal.

Waarom het feit dat het van de grond af is opgebouwd met zich meebrengt dat het legaal is ontgaat mij, maar wat ik wilde vragen is: heb jij ervaring met dat programma? Zo ja, is het de moeite waard? Is het niet zo dat je dan van hetzelfde netwerk als met K-Lite downloadt en dus ook weer al die fakebestanden en files met misleidende namen vindt? Ik ben wel nieuwsgierig, kom de naam van KazaaLite Resurrection vaak tegen maar mensen die het daadwerkelijk gebruiken lijken ver te zoeken.

@ Stinuz,

Da's best een bewerkelijk progje dat BitTorrent, ben er
mee bezig, maar snap niet echt hoe ik bestanden kan
uploaden.

Zou jij misschien iets meer uitleg kunnen geven?

Greetzz...........

Heb er inmiddels veel uitgeprobeerd:
Alle vormen van KaZaA, Overnet, WinMx, Trustyfiles en Warez P2P, nu bezig met Shareaza.
Qualiteit en bereikbaarheid zijn helaas niet constant en 't blijft natuurlijk een kwestie van wat je zoekt en wilt, want ieder heeft zo z'n plus- en minpunten.
Dus: wat voor bestanden zoek je eigenlijk?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Jabuzero
@ Stinuz,

Da's best een bewerkelijk progje dat BitTorrent, ben er
mee bezig, maar snap niet echt hoe ik bestanden kan
uploaden.

Zou jij misschien iets meer uitleg kunnen geven?

Greetzz...........

Hoe bedoel je bestanden uploaden?????
Wil je zelf bittorent-bestanden maken: kijk dan hier

Ik heb Kazaa Lite Ressurection gebruikt.
In feite is het een omgebouwde oudere versie van Kazaa Lite. Een download link zul je niet zo gauw vinden (met zoekmachines lekker wel :p) omdat het programma niet bepaald officieel is en 'underground' is gemaakt.

Trouwens ik heb net Morpheus en Ares gedownload. Nog niet geïnstalleerd. Eerst altijd dingen erover zoeken op internet :D. Maar heeft iemand ervaring met deze progjes?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan