Goed programma en sites?!?!?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Perono

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2004
Beste Help-Mij'ers......

ik heb ff een vraagje...
ik had laatst een probleem met me pc, naa heb nu een nieuwe gehaald maar ik wil dus nu me pc'tje weer beetje volgooien, maar op de juiste manier :D

dus ik vroeg me af of jullie mij misschien konden vertellen wat een goed download programma is voor muziek als films.....(mag ook 2 aparte programma's zijn) en wat dan goede downloadsites voor films zijn want ik heb bittorrent geinstalleerd alleen op die bittorrent site staat geen **** van films en ik neem aan dat dit wel via ndere sites kan of zo???

Ik hoor het graag.....

groetjes

Zoek even rond hier op helpmij in deze P2P draden wat er zoal gebruikt word.
Zelf gebruik ik Bitcomet(windows)/Azureus(Linux) en Frostwire(beide) welke mij verschaffen wat ik nodig heb. Aan torrent sites kan/mag ik je niet helpen wegens de huisregels maar ik kan je dus wel aangeven welke programma's ik gebruik.

Laatst bewerkt:
Ik heb de offtopic berichten verwijderd. Ik laat de topic open, maar hou rekening met de huisregels.

Als je torrents download en toevallig ook iexplore vervangen heb met mozilla firefox kan je simpelweg de TorrentBar extention downen/installen en het zal je leven een stuk simpeler maken wat betreft vinden wat je zoekt.

mocht je het proberen laat even weten hoe je het ervaren heb (aangezien ik geen hardcore downler ben en geen valse adviezen wil geven)

succes!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan