Hoi iedereen,
Sinds een maand heb ik een probleem met mijn internetverbinding.
Na veel dingen proberen (met geen succes) probeer ik het hier maar.
Het probleem:
Ik heb een modem aangesloten op een router.
De router wordt op de computer herkend, maar als ik ermee probeer te verbinden lukt dat niet.
Wat eigenaardig is, is dat als ik direct met een kabel vanuit of de modem of de router een verbinding maak, het internet het perfect doet.
Ik kan dus ook alle instellingen van de router en het netwerk veranderen.
Bij ons in huis zijn er meerdere laptops en het probleem doet zich bij allen voor.
Ik kan echt niet meer bedenken wat het kan zijn, dus ik hoop dat een van jullie iets kan bedenken.
Gegevens.
Router: TP-link WR1043ND
Besturingssusteem: Windows 7 (64bit), windows vista (32bit) (verschillende laptops)
Firewall is voor zover ik weet gewoon de standaard, op één laptop zit avg
De kaartjes voor de draadloze verbindingen zijn dus ook verschillende, ik kan evt. opzoeken wat voor kaartjes dat zijn.
De laptops zijn btw 3 van dell en één van asus.
Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven en dat het probleem duidelijk is.
Bram
Sinds een maand heb ik een probleem met mijn internetverbinding.
Na veel dingen proberen (met geen succes) probeer ik het hier maar.
Het probleem:
Ik heb een modem aangesloten op een router.
De router wordt op de computer herkend, maar als ik ermee probeer te verbinden lukt dat niet.
Wat eigenaardig is, is dat als ik direct met een kabel vanuit of de modem of de router een verbinding maak, het internet het perfect doet.
Ik kan dus ook alle instellingen van de router en het netwerk veranderen.
Bij ons in huis zijn er meerdere laptops en het probleem doet zich bij allen voor.
Ik kan echt niet meer bedenken wat het kan zijn, dus ik hoop dat een van jullie iets kan bedenken.
Gegevens.
Router: TP-link WR1043ND
Besturingssusteem: Windows 7 (64bit), windows vista (32bit) (verschillende laptops)
Firewall is voor zover ik weet gewoon de standaard, op één laptop zit avg
De kaartjes voor de draadloze verbindingen zijn dus ook verschillende, ik kan evt. opzoeken wat voor kaartjes dat zijn.
De laptops zijn btw 3 van dell en één van asus.
Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven en dat het probleem duidelijk is.
Bram