Goed spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonvandermeyde

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Hallo

ik vroeg me af wat nou een goed spel is. Ik heb zelf deze voorwaarden die daar aan moeten voldoen:

- Je moet het online kunnen spelen
- Het moet een personal shooter zijn

Ben hevig opzoek naar een game, dus kom maar op !:p

(CoD en alle versies van Medal of Honor vallen al af want die heb ik al)

b.v.d. :thumb:

battlefield vietnam(verwacht, maart-april)
RTCW: ET (gratis op internet te vinden)
battlefield 1942

Ik kan je wolfenstein enemy teretory wel aanbevelen, deze shooter is realistisch en mooi wat betreft graphics.
Je kunt zoals de oude uit een soldaat, medic, engeneer en fieldops kiezen, 1 nieuw figuur is de Covert op waarmee je costuums van je tegenstander kan aantrekken.

Succes bij het zoeken.

nog even geduld en dan komen er een paar mooie uit

far cry en stalker zijn alvast 2 hele mooie
en splinter cell 2 natuurlijk.

Beetje laat maar renegade mag niet ontbreken in het rijtje vind ik :)

is american army ook een goed spel ?
Ja dit is ook een hele goede. en de nieuwe unreal tournament ook. Is jammer genoeg alleen nog maar de demo van. Maar wel briljant spel.

Online, via LAN en òòk nog eens een shooter. Simpel maar geinig

Soldat :D :thumb:

Splinter Cell 2 Rulesssss!!!!!
Die singleplayer kan me weinig schelen maar die multiplayer is echt masterlijk!!!!!

Trailers

Het ligt er helemaal aan wat jij leuk vind.
Ik vind persoonlijk Hitman (1/2/3) errug goed, terwijl ik niet van Splinter Cell hou. Ik hou van ut2004 terwijl ik niet van Quake hou. Tis gewoon ff wat demootjes afzoeken en wat spellen huren. Lees ook goed review op Gamespot.com en bijvoorbeeld het magazine Power Unlimited. Dan weet je waar je aan toe bent en wat voor spel het nou eigenlijk is.

Geplaatst door Bramberism
Halo - combat evolved

enigste spel dat ik nodig heb, ik raad het echt aan :)

Ik was eerst helemaal weg van Halo voor XboX maar aangezien ik een hekel heb aan consoles heb ik hem voor de pc gekocht, viel zwaar tegen! De Co-Op mode was niet eens ingebuowd, echt kl*te van Bungie, en de Single-Player had ik binnen 3 uur uitgespeeld, dus €50 (inmiddels €30) was ie echt niet waard!!!!

Laatst bewerkt:
hmm, oke, multiplayer is makkelijk, maar ik ben echt UREN, URén zoet met de multiplayer mode, dan verveeld het spel je nooit..je kunt altijd iets anders doen, heb je dat al ooit geprobeert? ;)

Ik speel zelf Delta Force Black Hawk Down,

Het spel op zich valt me een beetje tegen, maar de multiplayer is werkelijk subliem. Zeker in Clan-verband (ik speel zelf bij www.qsd.nl) is het perfect om te spelen en worden er vele trainingen en matches georganiseerd.

en eindelijk is er een anti-cheat voor, zodat de mensen die het online spelen verzieken geweerd kunnen worden.

hier is de lobby
http://www.kazo-xxl.org/acp/

hier kan je m downloaden
http://www.kazo-xxl.org/Portal/download.php?id=13&s=download

hier is de uitleg te vinden (wel in t engels)
http://www.kazo-xxl.org/Portal/forum/viewforum.php?f=78

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan