goed systeem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:

inderdaad moeilijk te upgrade... maar wel mooi...

de vraag is uberhaupt nog waar hij hem besteld en of de winkel eventueel alles levert ;)
maar die 3de is zwakker als die ik samenstelde ;)

inderdaad moeilijk te upgrade... maar wel mooi...

de vraag is uberhaupt nog waar hij hem besteld en of de winkel eventueel alles levert ;)
maar die 3de is zwakker als die ik samenstelde ;)

Wat is er dan slechter in jouw ogen?
Hij is juist een stuk beter, want stuk betere processor.

Kast is inderdaad duur: maar ik vind het altijd moeilijk om een goede blingbling kast te vinden. Maar je kan vast goedkopere vinden.

Wat is er dan slechter in jouw ogen?
Hij is juist een stuk beter, want stuk betere processor.

Kast is inderdaad duur: maar ik vind het altijd moeilijk om een goede blingbling kast te vinden. Maar je kan vast goedkopere vinden.

die AM3 heeft een processor van 2x 2,8 GHZ die wij uitzochten 2x 3,1 GHZ?

het kan dat ik me vergis want procesoren zijn niet mijn sterkste kant :D

3 kernen om 2 kernen...

En er is pas een test geweest waaruit blijkt dat je in modene gamepcs beter 3 kernen kan hebben. 4 is eigenlijk nog niet nodig.

3 kernen om 2 kernen...

En er is pas een test geweest waaruit blijkt dat je in modene gamepcs beter 3 kernen kan hebben. 4 is eigenlijk nog niet nodig.

STOM! :p 3 kernen 2 kernen -.- had ik moeten zien eigenlijk :p
heb je dat artikel nog? ik heb weinig gelezen over 3 kernen (meeste is 2 en 4 he)
ben net aan het leren over verschillende procesoren en wat ze precies kunnen ;) ( veel benchmark tests lezen :p)

@mark , ja 3 cores zou ik dan ook voor gaan bij azerty daar is hij lekker goedkoop
dat scherm zou ik nog even mee wachten bij de aldi heb je ze voor 159 19 inch :D scheelt tog weer 41 euro en bovedien waneer jij de pc koopt is er zeker wel een scherm geweest

@mark , ja 3 cores zou ik dan ook voor gaan bij azerty daar is hij lekker goedkoop
dat scherm zou ik nog even mee wachten bij de aldi heb je ze voor 159 19 inch :D scheelt tog weer 41 euro en bovedien waneer jij de pc koopt is er zeker wel een scherm geweest[/QUOTE]

ik wil het in de winkel kopen bij een betrouwbare pc winkel levix bijv. ons pap vind da ok nie goed maar zou levix er ook nog kosten op kunnen gooien ofniet ??
en ik wil geen 19'' ik wil min 22'' inch

Laatst bewerkt:
dat scherm zou ik nog even mee wachten bij de aldi heb je ze voor 159 19 inch :D scheelt tog weer 41 euro en bovedien waneer jij de pc koopt is er zeker wel een scherm geweest

ik wil het in de winkel kopen bij een betrouwbare pc winkel levix bijv. ons pap vind da ok nie goed maar zou levix er ook nog kosten op kunnen gooien ofniet ??
en ik wil geen 19'' ik wil min 22'' inch[/QUOTE]

ok 3 dingen, levix in oss = niet betrouwbaar DUS VRAAG ALLE AANKOOPBONNEN!!!!

ja extra winstkosten liggen wel iets hoger bij hun

maar jij hebt er stage gedaan mischien krijg je korting

Nee ik denk niet dat ik daar korting krijg die mensen denken alleen maar aan geld :P

Maarja nog een andere goede winkel die jullie weten in de buurt van Oss

Eindhoven kan nog wel maar ben niet bekent in eindhoven hebben die ook een Site ??

Eindhoven kan nog wel maar ben niet bekent in eindhoven hebben die ook een Site ??

Er zijn 2 grote zaken daar.
Zercom.nl en 4launch.nl
4launch vind ik een goede shop. (zercom vind ik een beetje rommelig) (bijna net zo goedkoop als azerty)

4launce hebben ook een site kan je daar ook bestellen en ophalen meteen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan