goed systeem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je begon met een pc van 700 euro en nu is het opeens 1500 euro. En morgen 2500 euro? :shocked:
Het feit dat jij nu voor een pc kiest van 1500 euro zorgt er echt niet voor dat je nu opeens jaren langer plezier van je pc hebt. Het verschil is maximaal enkele maanden.
Wanneer je nu 800-900 euro investeert, dan kan je over 2-3 jaar nog eens 600 euro in je systeem steken, waardoor je pas echt jaren plezier hebt.

Immers hoe je dan een kast, voeding, dvd-brander, harde schijf niet meer meer perse te vervangen. Tegen die tijd is een nieuw moederbord, processor, videokaart en misschien geheugen het enige wat nodig is om de pc weer up-to-date te houden.

van die computer van 700 kon jij een betere maken zei je voor dat geld:$ zou je dat aan mij willen laten zien dan, de i7 920 wil ik erin houden, goede videokaart vind ik ook belangrijk en genoeg geheugen optische driver heb ik nog wel thuis ik hoef ook nie veel geheugen heb externe harde schijf vn 1 tb mvg

Ja de computer van 700 euro kan ik beter maken.
Maar niet met een i7. Die is te duur.

En ik dacht dat je de laptop vooral voor school ging gebruiken :confused:

Ja de computer van 700 euro kan ik beter maken.
Maar niet met een i7. Die is te duur.

En ik dacht dat je de laptop vooral voor school ging gebruiken :confused:

haha ja ik ga naast een pc nog een laptop halen;) dat staat er even van buiten..

maar wil je dit systeem is even bekijken marsmannetje ik denk dat dit het voordeligst is zo:
ditishem.png

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...210544]=1&product[215532]=1&product[225954]=1

De betere 700 euro pc.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[211480]=1&product[219782]=1&product[35626]=1

De goedkopere i7, met wel heel sterke voeding.
Over een paar jaar zet je er OF een snellere videokaart in (200 euro), of ook een moederbord, processor en evt geheugen (eerder 600 euro).

Bluray koop je pas als je dit echt gaat gebruiken. En dat is echt nu nog niet.

Edit:
Mijn systeem voor i7 is dus goedkoper en heeft nog een zwaardere voeding ook. Nogmaals: die zware voeding is alleen voor de toekomst.... Nu heb je genoeg van een 520W voeding...

Laatst bewerkt:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...210544]=1&product[215532]=1&product[225954]=1

De betere 700 euro pc.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[211480]=1&product[219782]=1&product[35626]=1

De goedkopere i7, met wel heel sterke voeding.
Over een paar jaar zet je er OF een snellere videokaart in (200 euro), of ook een moederbord, processor en evt geheugen (eerder 600 euro).

Bluray koop je pas als je dit echt gaat gebruiken. En dat is echt nu nog niet.

Edit:
Mijn systeem voor i7 is dus goedkoper en heeft nog een zwaardere voeding ook. Nogmaals: die zware voeding is alleen voor de toekomst.... Nu heb je genoeg van een 520W voeding...

ah oke,, maar cpu koeler.. moet ik die er niet bijhalen.. want ik wil em wel overclocken naar zo 3,3 ghz;)

edit: en welke raad je aan die van 700 of 1000??

en nog een vraag: voor prijs maakt het niet uit

jij kiest: Palit GeForce GTX 275
waarom die? en niet Club3D HD4890 1024MB GDDR5 PCI-E (CGAX-48924SO)

die van mij is al directx 10.1..? welke raad je mij aan?

mvg

Laatst bewerkt:
ah oke,, maar cpu koeler.. moet ik die er niet bijhalen.. want ik wil em wel overclocken naar zo 3,3 ghz;)

edit: en welke raad je aan die van 700 of 1000??

en nog een vraag: voor prijs maakt het niet uit

jij kiest: Palit GeForce GTX 275
waarom die? en niet Club3D HD4890 1024MB GDDR5 PCI-E (CGAX-48924SO)

die van mij is al directx 10.1..? welke raad je mij aan?

mvg
GTX275 is iets beter....

Waarom wil je gaan overklokken met een pc die standaard snel genoeg is voor wat je ermee wilt doen?
Koop dan de AMD en ga die overklokken (koop dan wel een beter moederbord), dat is dan nog een beetje zinvol.

Ik word een beetje moe van mensen die niet weten wat ze zoeken en elke post met meer info komen.
Ga eerst maar een week nadenken wat je zoekt en hoeveel geld je ervoor over hebt en waarom je er zoveel geld voor hebt en dan vraag je maar hulp... :mad:

Ik geef ook voor mijn plezier advies. En ik vind het helemaal niet erg om er tijd in te steken, maar als ik elke keer weer aanvullende dingen hoor, dan is de post daarvoor dus zinloos geweest. Beetje jammer....

edit: Ik zie nu pas dat je ook de hulp van GoT hebt ingeroepen... Nu begrijp ik de laatste verandering wel, alleen vertel het dan eerlijk...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan