Goede benchmark?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcmaniaxx

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2002
Hey mensen,
Het werd tijd om eindelijk is ff aan de pc van mijn broertje te zitten klooien. En daar bedoel ik mee: Het uiterste uit dat ding persen!:D

Ik haalde onlangs 7278 3D Marks met het volgende systeem:

AMD TB 1120 MHZ
512 MB SD-Ram (112 MHZ)
GF 4 Ti 4400 (295@575MHZ)
2x Maxtor 30 Gb (Raid-0) 7200 RPM

Nou is mijn vraag: Is dit een goede score voor dit systeempje, steekt het hoger uit dan normaal? Of is het gewoon zoals het hoort te zijn.

Wat zou ik eventueel aan kunnnen passen? Ik wil graag het maximale uit dit systeempje halen.:D

Alvast bedankt!

voor "slechts" een thunderbird 1.x met 512 mb is dat een heel leuke score, alhoewel ik denk dat de 4400 ook een forse bijdrage heeft geleverd............... :D

en om je vraag te bantwoorden : Nee da's geen normale score, hij 's hoger dan gebruikelijk.

Laatst bewerkt:
Ja, dat denk ik ook Pasja. Als die GF 4 er niet geweest was had ik toch heel wat anders gehaald.

Bij de weg: Wat heb jij toch veel gepost zeg!:D

je tweede vraag: je kan weinig meer doen denk ik.
je opmerking : veel postings ? Alles is relatief, er zijn mensen die hebben meer dan 10.000 postings. Het gaat echter niet zozeer om de kwantiteit als meer om de kwaliteit en ik PROBEER kwaliteit te posten alhoewel dat lang niet altijd zal lukken. :D

Ik lees soms een posting als : "Regent 't bij jullie momenteel ook" ? Tja, DAAR hebben we wat aan.
(Was slechts een voorbeeldje hoor, want dat heb ik nog nooit gelezen........)

das een behoorlijk hoge score. Dat haal ik niet met mijn computer (zie mijn systeem). Je zou er eigenlijk een andere processor bij moeten regelen dan heb je gewoon een top-pc.

Geplaatst door meelman
das een behoorlijk hoge score. Dat haal ik niet met mijn computer (zie mijn systeem). Je zou er eigenlijk een andere processor bij moeten regelen dan heb je gewoon een top-pc.

Waar staan je specs dan?

Hey mensen,

Ik heb een nieuw record gehaald, namelijk: 7468 3D Marks.

Ik heb de mijn fsb overclocked naar 115 mhz. 1150 MHZ

We gaan maar door hoor:D

Bijlagen

• 3dmark.jpg
    3dmark.jpg
    38,8 KB · Weergaven: 14
Geplaatst door pcmaniaxx

Waar staan je specs dan?

Bij het knopje met 'Systeem' :D:D

(onder in de balk)

:confused: Ik kan niet wachten op m'n nieuwe videokaart... Ik wil ook hoger dan 7000!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan