goede brandondertiteling site-porgramma (wel veilig)

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo,

Ik zoek een goede ondertitelingprogramma om ondertiteling op een film te zetten.
(en ik zou ook wel gelijk willen weten hoe dit moet.)
Het is voor gedownloade films (P2P's)

Alvast bedankt

Ok,

Maar kan deze ook onder windows vista?
Ik had al naar deze gekeken maar ik wist niet zeker of deze voor Windows Vista was.

ConvertXtoDVD ook makkelijk
Kan je er een ondertitel bij plaatsen en ook een soort van menuutje krijg je gelijk en word gelijk omgezet om direct op dvd te branden

Ok ik heb het maar oe doe ik nu een ondertiteling eronder zetten moet ik dit van het internet afhalen?
En nog iets kun je dit ook doen met DVD Shrink of DVDFAB 5 (platinum)?

*KNIP*
daar zijn veel ondertitels te vinden. en zo nog meer. je hoeft alleen maar ondertitel op google in te typen en je vindt er een aantal.

van die andere prog's weet ik het niet.

Trouwens door vobsub te installeren. http://www.free-codecs.com/vobsub_download.htm
kan je zien of je de goede ondertiteling hebt gedownload. Gewoon de ondertiteling downloade van internet. De ondertiteling dezelfde naam geven als het .avi bestand(waarschijnlijk is de ondertitel ingepakt dus eerst uitpakken) en in dezelfde map zetten als 't avi bestand. En als je vobsub dan hebt geinstalleerd dan kan je het avi bestand afspelen en krijg je de ondertiteling te zien.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok,

Ik heb eigenlijk bijna nooit avi bestanden meestal van die films van 4,33 gig ongeveer.
Kan het hierbij dan ook?

als 't .mkv is is het het zelfde verhaal.

Als het Video_ts files en .vob enz zijn dan is 't meestal kant en klaar met ondertiteling. als 't een .iso of een winzip bestand is moet je die eerst uit pakken en dan kan je hem met nero (wat ikzelf gebruik en bekijken) branden

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=158958 daar is een zelfde soort vraag als de jouwe.

*KNIP*
daar zijn veel ondertitels te vinden. en zo nog meer. je hoeft alleen maar ondertitel op google in te typen en je vindt er een aantal.
De links naar sites met ondertitels verwijderd.

Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.
Bron;
http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

Ja dat weet ik er zit meestal wel een ondertiteling bij maar vaak ook wel niet bijvoorbeeld een heel onbekende film downloaden als video_TS dan zit er bijvoorbeeld alleen maar zweetste ondertiteling bij en dan wil ik er juist een nederlandse ondertiteling inzetten.
Kan dat ook met die convertxtodvd 3?
(of met een ander programma)

Ja ik zie het maar er is geen anderen manier om het anders te doen?
Maar wel bedankt ik heb in ieder geval een optie (welliswaar een hele moeilijke maar ik heb er wel een)

Ik zal die eerste optie welleens uitproberen maar eerst moet er dan een film klaar zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan