Goede computer, lage FPS???

• Onderwerp starter Onderwerp starter Denx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie het probleem niet..
125 of 91 Tijdens het gamen merk je geen verschil.

Je schermpie zelf is hooguit 60 / 75Hz
Kun je wel leuk aankomen met 125fps, maar je hebt er geen r**t aan :)
Leuk voor kijk mij 125 hebben als maar de meerwaarde..

sorry maar 125 is een MUST voor Promod wars

Waarom ??
cod is gebaseert op Quake energi
als je 125 fps hebt kun je verder springen en Jumps maken die echt helpen in wars.

*Off topic
Na dat is bullsh*t, heb zelf ook zat CB wars gespeeld in cod4.
Het verschil tussen bv 75 FPS en 125 merk je niet tijdens het gamen.
Dat zit gewoon tussen je oren.

Dan mag jij mij ook het verband uitleggen tussen het springen in een game en het aantal fps die je hebt...
Frames Per Second is gewoon de output die je kaart aankan. Het springen is een "vast" gegeven in het spel zelf. Dat zijn 2 onafhankelijke dingen, die niets met elkaar te maken hebben.

Dat het zelfde als m'n auto rijdt sneller, omdat m'n ruitenwissers 125 keer per seconden heen en weer gaan.
Ik nok nu met deze nutteloze offtopic discussie, dit gaat nergens over.
Promod is zowiezo al een schrale mod, deze laat de "leuke" grafische details juist weg. Beetje zonde om een leuk aangeklede game, uit te kleden en dan te gaan gamen.
Promod is destijds in het leven geroepen door mensen met een PC die de details niet aankonden.

Maar weer ff On topic.
De TS is geen fanantieke promod gamer en wilt niet gamen op 800*600
De enige oplossing is een andere graka (of details heel laag zetten, wat de TS ook niet wilt)

Laatst bewerkt:
*Off topic
Na dat is bullsh*t, heb zelf ook zat CB wars gespeeld in cod4.
Het verschil tussen bv 75 FPS en 125 merk je niet tijdens het gamen.
Dat zit gewoon tussen je oren.

Dan mag jij mij ook het verband uitleggen tussen het springen in een game en het aantal fps die je hebt...
Frames Per Second is gewoon de output die je kaart aankan. Het springen is een "vast" gegeven in het spel zelf. Dat zijn 2 onafhankelijke dingen, die niets met elkaar te maken hebben.

Dat het zelfde als m'n auto rijdt sneller, omdat m'n ruitenwissers 125 keer per seconden heen en weer gaan.
Ik nok nu met deze nutteloze offtopic discussie, dit gaat nergens over.
Promod is zowiezo al een schrale mod, deze laat de "leuke" grafische details juist weg. Beetje zonde om een leuk aangeklede game, uit te kleden en dan te gaan gamen.
Promod is destijds in het leven geroepen door mensen met een PC die de details niet aankonden.

Maar weer ff On topic.
De TS is geen fanantieke promod gamer en wilt niet gamen op 800*600
De enige oplossing is een andere graka (of details heel laag zetten, wat de TS ook niet wilt)

Laat mij je nou eens uitleggen .
Cod gebruitk Quake energy en die energy is op zijn best als je 125 fps of 250 fps hebt
het menselijk oog ziet er niets van
maar Je kunt verder en hoger springen , en sneller schieten ,+ sprint ietsies
Jouwn argument over dat Promod players slechte pc hebben klopt helemaal niet jij bent gewoon Lowbob en weet hier niets van af. hun spelen puur voor gameplay. !

Sorry promod, maar met wat je nu schrijft bewijs je helemaal niets. Mukkel heeft gelijk, het springen heeft niets te maken met frames, dit is een vast spelgegeven dat in principe alleen met een cheat kan worden gewijzigd.

Mukkel vraagt:

En ook ik vraag hetzelfde, leg het eens uit met bewijs. Ik vind nergens een verband tussen sprigen, fps in combie met promod...

Met bewijs is het misschien makkelijker om dit aan ons verstand te praten ;)

Jouwn argument over dat Promod players slechte pc hebben klopt helemaal niet jij bent gewoon Lowbob en weet hier niets van af. hun spelen puur voor gameplay. !

Leer eens de geschiedenis van promod.....Lees wat ik schrijf......
Je voelt je wel aangesproken. Ik zeg niet dat promods gamers een slechte pc hebben.

Ik zeg dat destijds promod is gekomen juist om slechte pc, en goede pc's de zelfde gameplay/performance te geven tijdens een war.

Daarna is promod "bekent" geworden en wordt hier volop mee gegamed.
Dat houd niet in dat iedereen een slechte pc heeft. Dat maak jij er weer van.

Maar kom een met feiten. FPS heeft niets te maken met vaste waardes.
Dus onderbouw je reactie eens.

PS het wordt wel heel erg offtopic.

Leer eens de geschiedenis van promod.....Lees wat ik schrijf......
Je voelt je wel aangesproken. Ik zeg niet dat promods gamers een slechte pc hebben.

Ik zeg dat destijds promod is gekomen juist om slechte pc, en goede pc's de zelfde gameplay/performance te geven tijdens een war.

Daarna is promod "bekent" geworden en wordt hier volop mee gegamed.
Dat houd niet in dat iedereen een slechte pc heeft. Dat maak jij er weer van.

Maar kom een met feiten. FPS heeft niets te maken met vaste waardes.
Dus onderbouw je reactie eens.

PS het wordt wel heel erg offtopic.

Probeer op de bomb bij strike te strafe jumpen met 50fps en met 125 fps dan zie je het verschil.

Ik heb de ATI radeon960HD

Dies echt goed en past in je budget Kan mw2 spelen op high quality ermee

Okee... uhm ik zit met een probleem. Het moederboord dat ik bezit is deze:

http://www.hardware.info/nl-NL/news/ymicl5qawpaab5Y/ASUS_komt_met_P7P55_mATX_moederbord/

Nou lees ik daar dat hij maar één slot heeft voor een graka, dus de 5770 past er niet in, heb ik dat goed begrepen?

P.S:

Om ff iets te zeggen over jullie discussie. Promod heeft wel een beetje gelijk. Er zijn bepaalde 'trick jumps' in call of duty 2, vooral de map Toujane, die je alleen met 125, 250 of zelfs 333 fps haalt. (Zoals bij B dak)

En een beetje gamer kent de map 'wawa' van cod2 wel, die hele kleine met alleen een paar dozen. Je kunt allen op die dozen 'komen' met ook, jawel, een fps van 125.

Dit noem je FPS-jumping: http://www.youtube.com/watch?v=T5SNjkCrZd8

Ik heb een hele middag ge fps-jumpd met sonic in zijn server. Zijn pa was level designer voor cod2 dus hij kan het weten(ok dit is wel heeeeeel erg off-topic:p)

Graag een antwoord of ik nou die 5770 wél kan inbouwen of niet, zoniet welke kaart kan ik dan als beste kopen??

Thanx!:thumb:

Past gewoon.

Omdat de 5770 een 2 slots kaart is, betekent niet dat deze 2 pci-e sloten nodig heeft :D

Dit betekent dat hij de PCI-E slot nodig heeft en het slot eronder. in dit geval een PCI-e 1x (dat klein slotje)
Dit niet voor een connectie, maar plaats voor de koeler.

sapphire-radeon-hd-5770-p_550130vb.png

Kijk, danku. Zo zie je maar weer het verschil tussen mensen die een vraag stellen, en die de vraag beantwoorden:D

Ennu.. er zit een standaard 350Watt voeding in. De 5770 gebruikt geloof ik 100Watt, de processor 95Watt, van de rest weet ik het niet. Maar dan is het niet nodig een nieuwe voeding te kopen toch?

P.S: Wel jammer dat ik later geen crossfire kan dan:(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan