goede cpu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
jep, persoonlijk ben ik ook voor AMD, maar ja, dat is persoonlijk

heej, veel plezier ermee mocht je hem idd kopen

voor overklokken intel doen?? dat slaat nergens op, AMD processors zijn ook prima te overklokken, en trouwens, wie gaat er nu overklokken met een laptop

jep, dat zou dom zijn, doe ik ook nie.
maar ik ga hem iid denk ik kopen.

bedankt.

mvg
michel

kerol, ik zei toch dat je niet kunt overklokken op een laptop, lees dan eerst mijn bericht goed.

En daar komt ook nog es bij, Intel schijnt beter te zijn voor overklokken, dus niet meteen dingen zeggen

jep idd ook gehoord, maar weet niet wat er van waar is.
maar ik hoef niet te overklokken

kerol, ik zei toch dat je niet kunt overklokken op een laptop, lees dan eerst mijn bericht goed.

En daar komt ook nog es bij, Intel schijnt beter te zijn voor overklokken, dus niet meteen dingen zeggen

bron?? ik heb namelijk zelf een systeem met een intel CPU en mijn broertje met een AMD cpu, en met die van AMD kom ik bij overklokken een stuk verder

Compizfox Status van deze gebruiker Gepost op zaterdag 20 juni 2009 om 10:30 Profiel Homepage

De core2 van Intel clockt het beste over. De core i7 920 D0 stepping doet het ook niet slecht. Met de meeste AMD cpu's valt bijna niet over te clocken, behalve dan met de Black-editions, maar die zijn veel te duur.
PRaGa88 Status van deze gebruiker Gepost op zaterdag 20 juni 2009 om 11:39

Moet je ook nog een pagina erbij?

ipatty Status van deze gebruiker Gepost op zaterdag 20 juni 2009 om 14:31 Profiel Homepage

Ja ok Intel valt beter over te clocken, maar voor AMD is dit niet onaardig,

Ik neem aan dat je er een andere cooler op hebt dan de stock cooler. Ik heb er namenlijk nog wel de gewone cooler op zitten, denk dat ik met een speciale cooler nog wel meer zou kunnen halen. Maar ok

Intel clockt beter over, dat blijkt ook wel. Komt denk ik ook omdat intel meer doet aan de koeling van de processor zelf zonder stock cooler

STOND OOK OP DEZELFDE PAGINA, nu akkoord?

Compizfox Status van deze gebruiker Gepost op zaterdag 20 juni 2009 om 10:30 Profiel Homepage

De core2 van Intel clockt het beste over. De core i7 920 D0 stepping doet het ook niet slecht. Met de meeste AMD cpu's valt bijna niet over te clocken, behalve dan met de Black-editions, maar die zijn veel te duur.
PRaGa88 Status van deze gebruiker Gepost op zaterdag 20 juni 2009 om 11:39

Moet je ook nog een pagina erbij?

ja, graag een link erbij, dit lijkt namelijk een post van een random iemand op een random forum, lijkt me niet echt een betrouwbare bron, ik had meer gehoopt dat je een of meerdere reviews had die het daadwerkelijk aantoonden

:P hoef nie mee te doen, maar ik wil wel graag dat lezen.

kennis= macht xD

Ik heb zojuist een link gegeven.

Jij zegt het is een onbetrouwbare bron, klopt heb je gelijk in.

Maar uit de reacties blijkt toch wel dat mijn standpunt helemaal niet zo gek was, en jij deed mij denken dat hij heel erg gek was.

en daar komt ook nog bij:

Ik had misschien wel gelijk

Graag wel nog een reactie pimjai, als je nu niets meer van je laat horen heb ik gewonnen natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan