Goede en gratis virusscanner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey, bedankt voor de handleiding maar mijn avast staat in het Engels! :confused:
Dan heb je misschien een engelse versie gedownload, of het kan zijn dat dat multilanguage is, en dat je tijdens het installeren niet voor nederlands hebt gekozen. Ik weet het niet juist, want ik gebruik geen Avast.

Ey,

Ik ben Stephanie en ken bijna niets van computers. In februari heb ik een laptop van Packard Bell aangeschaft. Nu zou ik graag op internet kunnen met dit ding (dit is geen probleem) maar aangezien er deze tijd van het jaar veel hackers en virussen rondgaan, is mijn vraag of iemand een virusscan weet die goed is en ook gratis is? Dit laatste zal niet gemakkelijk zijn dat weet ik maar ik ben nog student en kan nog niet echt elke maand veel geld aan een scan uitgeven.
Merciekes hé
Groetjes

> Hoi Stephanie88..

> kijk eens op www.filehippo.com ..:thumb:

> Hier vindt je een hoop goede Progamma's--:)

> en als je nou op [no Filter] ;) klikt ..en Freeware Only aanvinkt---:thumb:

> :eek: niet Vergeten.! ..Apply changes (klik)..:)

> Blijven de Gratis over..:D

> gr: supernova<:shocked:

Laatst bewerkt:
Hey

Ik ben reeds op de site van avast.nl geweest maar als ik op de downloadlink klik, wordt alles in het Engels weergegeven.

Kan iemand mij helpen.

xx

hoi Stephanie88

ik weet niet of ik dit mag zeggen/vragen...(wie ben ik )....
maar als je er uit bent met avast! .....(ik denk van wel).:D (zie ook hierboven)

zet dan even een vinkje bij Vraag Opgelost.:thumb:

gr: supernova<:shocked:

Laatst bewerkt:
hoi Stephanie88

ik weet niet of ik dit mag zeggen/vragen...(wie ben ik )....
maar als je er uit bent met avast! .....(ik denk van wel).:D (zie ook hierboven)

zet dan even een vinkje bij Vraag Opgelost.:thumb:

mocht je ooit nog On Line komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan