goede epub jeugdboeken voor zoon 13 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat account bij Hitnews heb ik een jaar of 2 geleden op aanraden van een andere gebruiker genomen en eigenlijk nooit verder gekeken omdat het prima bevalt. Dus nee, ik weet zo geen andere.
 
Je kan dan wel een Cat5e 1GB/s hebben, maar je bent afhankelijk van je internet snelheid. Met een payserver kun je de volle snelheid van je internet gebruiken. Ik heb zelf UPC 60Mbit verbinding en gebruik Eweka als payserver. Haal regelmatig snelheden tussen de 48 en 54Mbit met nieuwsgroepen.
 
weet ik, ik wil misschien ziggo gebruiken als payserver, heb een ziggo abbo!
 
@crash:
Precies. Vandaar dat ik er ook bij vertelde dat je een abonnement moet kiezen dat in de buurt van je maximum download snelheid ligt.
Ik heb een 20Mb verbinding van Telfort en haal een constante downloadsnelheid van 1,9Mb tijdens het downloaden met Spotnet/Hitnews.
 
Laatst bewerkt:
Ziggo heeft geen payserver. Als je een alles in 1 pakket van Ziggo hebt, kun je van diverse gratis servers gebruik maken. Echter het meeste heeft maar een retentie van 30 dagen;
https://www.ziggo.nl/#producten/internet/extra-diensten/nieuwsservice/

Weet niet wat Hitnews als retentie heeft, maar Eweka hanteert een retentie van 1076 dagen.

Edmoor ik zit dus ongeveer rond de 6.25 MB/s download.
 
Laatst bewerkt:
Hitsnews heeft een retentie van 500 dagen en gaat binnenkort naar 1000.
Ziggo kan ik ook krijgen maar dat gaat alleen in combinatie met een TV abonnement en omdat ik geen TV kijk wil ik dat niet.
 
De kids hebben beide een KPN digitenne abonnement en dat is nog steeds goedkoper dan een vaste verbinding van Ziggo.
Daarnaast hoef ik dan niet met coax kabels in de weer om ze aan te sluiten :)

Maar volgens mij heeft Tim nu wel z'n antwoorden :cool:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan