Als je een béétje nadenkt, snap je direct wel dat een site als tweakers natuurlijk verre van juiste info geeft.
Als er één gefrustreerde kip een winkel een 1 geeft, is de stand al ver gedaald.
Sommige mensen zijn onredelijk of er zijn andere problemen.
Ik vind een winkel in de buurt wel prettig want ik kan er zo even langs als ik iets te vragen heb oid
Ik heb nu mijn oude PC afgeleverd, als ie niet gerepareerd kan worden, wordt de data overgezet op de nieuwe. Bij veel grote bedrijven wordt dat niet wat.
Of ik moet steeds een end rijden
Het is ook intuitie
Radar en kassa zijn ten zeerste dubieus te noemen
Ik kan daar veel te veel voorbeelden van noemen. Ze zijn voor concrete feitelijke reacties niet aanspreekbaar.
De Vara heeft een verleden met kapotmaken van bedrijven. Marcel van Dam weet er alles van en die vent loopt er nog steeds de les te lezen.
Brrrr
Vb heden: autovergelijkingssite. Info deugd niet. Kan ik zwart op wit aangeven. Toch sta ik te boek als iemand die had kunnen besparen en zij melden dit. Zoveel mensen hebben al zoveel kunnen besparen
ONZIN
Ernstig vind ik dit.
Ik ben niet zo dom om gegeven info niet na te gaan of kritisch te bekijken
Ik ben wel voor kleinere zaken. De hele middenstand gaat al op in grote ketens. Vind ik erg jammer en komt de service helaas vaak niet ten goede.
Paradigit is voor mij qua ligging gewoon niet zo handig That's it
Info over uitstel van betaling aangevraagd bv vind ik wel weer erg waardevol.
Kan ik mijn aanbetaling niet meer kwijtraken