Goede Game PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicklezzz

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Berichten
56
Hallo allemaal,

Een vriend van mij heeft een game pc voor me samengesteld: Klik!
Maar ik vraag me af of dit een goede game pc is (die niet te veel herrie maakt), en of er nog dingen zijn die verbeterd kunnen worden.

Ik heb ook nog een vraagje over Alternate. Als ik bij Alternate dit systeem wil bestellen kan ik op een of andere manier niet de Antec Nine Hundred 2 samen met de Scythe Mugen 2 kiezen, terwijl dat gewoon zou moeten kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Als eerste nog de beste wensen.
Alternate geeft aan dat de koeler te groot is voor de kast .
En Zelf zou ik niet zo dure voeding zetten ik zou voor een coolmaster gaan deze bv en dan van het geld dat ik bespaar de 5870 van ati kopen
Voor de rest geen aanmerkingen:D:D
 
Goedemorgen,

Als eerste nog de beste wensen.
Alternate geeft aan dat de koeler te groot is voor de kast .
En Zelf zou ik niet zo dure voeding zetten ik zou voor een coolmaster gaan deze bv en dan van het geld dat ik bespaar de 5870 van ati kopen
Voor de rest geen aanmerkingen:D:D

Ik ben van plan om er later ook nog een tweede videokaart in te zetten, is 600watt dan wel genoeg? Welke koeler zou ik er dan het best in kunnen zetten, of is het beter om een andere behuizing te zoeken?

In ieder geval ook nog de beste wensen. :thumb:

Edit: Ik ben van plan om de pc later ook nog te overclocken
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja dat wordt krap dan zou je voor deze voeding kunnen gaan heb ik zelf ook en draai daar met 2 stuks 4890 op.
En ja een andere kast is een eigen keuze en of je nou de keuze moet laten afhangen een processor koeler dat is een keuze die ik niet voor je kan maken en anders deze cooler master misschien
 
Hoi,

Ja dat wordt krap dan zou je voor deze voeding kunnen gaan heb ik zelf ook en draai daar met 2 stuks 4890 op.
En ja een andere kast is een eigen keuze en of je nou de keuze moet laten afhangen een processor koeler dat is een keuze die ik niet voor je kan maken en anders deze cooler master misschien

Dit word hem dan: http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=-2135728705

Monitor is niet leverbaar bij Alternate dus die ga ik maar bij 4launch bestellen: http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-066468

De muis ga ik gewoon in de winkel kopen, want ik kan er wel zomaar een bestellen maar dan weet je niet of hij lekker in de hand ligt.

Edit: toen ik op een tweede videokaart klikte gaf Alternate een error dat ik een andere voeding moet zoeken 2 aparte 12 volt circuits. Betekent dit dus dat ik er geen tweede videokaart in kan doen?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
heeft alternate je voorkeur want heb z'n idee dat azerty even goedkoper is zeker qua videokaart dar zie ik volgens mij de 5870 voor 330 staan en dat is toch mooi 50 euro
 
Hoi,
heeft alternate je voorkeur want heb z'n idee dat azerty even goedkoper is zeker qua videokaart dar zie ik volgens mij de 5870 voor 330 staan en dat is toch mooi 50 euro

Tja het enige probleem met Azerty is dat de levertijden van bepaalde onderdelen verschrikkelijk zijn. Als dit niet zo was geweest had ik het ook gewoon daar gekocht.
 
Hoi,

De voeding heeft wel geen 2 maal 12v aansluitingen maar dit heb ik opgelost door een verloopkabeltje te gebruiken, zal nog opzoeken hoe dat kabeltje precies heet.
 
Hoi,

De voeding heeft wel geen 2 maal 12v aansluitingen maar dit heb ik opgelost door een verloopkabeltje te gebruiken, zal nog opzoeken hoe dat kabeltje precies heet.

Oké dus dat zal verder geen problemen leveren?
 
Hoi,

Volgens mij niet bij mij althans niet het geval
 
Hoi,

Volgens mij niet bij mij althans niet het geval

Weet je misschien nog een andere voeding waarmee het wel gewoon kan?

Edit: Laat maar (als het goed is kan het gewoon met deze voeding). Heb je enig idee hoe dat kabeltje heet?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Kom je toch weer op de tagan uit maar echt zo werkt het ook hoor.

Het kan ook nog dat kabeltje bij videokaart meegeleverd wordt dus zou je dit even af kunnen wachten
 
Laatst bewerkt:
Je budget is zeker niet laag he?
Ik vind dat moederbord en dat geheugen wel erg duur.
Ook zou ik geen legale Windows 7 kopen, ik doe het altijd illegaal:eek::D, veel goedkoper;).
Maar als jij zoveel uit wilt geven, prima hoor! Dan heb je natuurlijk wel een top pc.
Verder weinig op aan te merken, maar meestal is het ook: wanneer het duur is, is het wel goed!:D
 
Hoi,

Kom je toch weer op de tagan uit maar echt zo werkt het ook hoor.

Het kan ook nog dat kabeltje bij videokaart meegeleverd wordt dus zou je dit even af kunnen wachten

Ik blijf gewoon bij de Cooler Master voeding, overal word gezegd dat het een uitstekende voeding is die makkelijk 2 videokaarten aankan. Het lijkt me dus sterk dat je er vervolgens maar een kaart op aan kan sluiten
 
Hoi,

ja hoor is een prima voeding dus succes bij de aankoop:thumb::thumb: Ga je hem trouwens zelf in elkaar zetten?
 
Hoi,

ja hoor is een prima voeding dus succes bij de aankoop:thumb::thumb: Ga je hem trouwens zelf in elkaar zetten?

Bedankt! Ik ga hem wel door Alternate in elkaar laten zetten, met zulk duur spul wil ik niet dat ik het verpruts.
 
Hoi,

Ach zo gauw verpruts je het niet maar als je het niet aandurft is het een wijs besluit.:thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan