goede game pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarkyn

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
42
Hallo,

Ik heb op internet een systeem gezien en ben benieuwd of dit een goed systeem is waar even mee vooruit kan.

Behuizing HKC Hoogglans! (Zie foto)
Voeding 430W stille power supply
Processor Intel Core I7 860 (s1156, 4 x 2.8GHz ,4.8 GT/s, 8 MB, Boxed)
Moederbord Gigabyte GA-P55M-UD2 (ondersteunt 2 videokaarten, tot 16gb werkgeheugen)
Videokaart Ati Radeon HD 4550 1GB Direct-X 10 HDMI OUT
Hardeschijf 500GB S-ata2 7200RPM
Geheugen KINGSTON 4GB DDR3 1333MHZ
Geluidskaart REALTEK 7.1 High-Definition Audio
Netwerkkaart LAN 10/100/1000 mbps
USB 2.0 aansluitingen 10x Usb 2.0 aan de achterkant, 2x USB 2.0 aan de voorkant
Microfoon aansluiting 1x aan de voorkant
Koptelefoon aansluiting 1x aan de voorkant
DVD Brander Samsung DVD-RW Dual Layer 22x
Garantie 1 jaar inclusief ondersteuning
 
Ziet er netjes uit.
Denk wel dat je hier een paar jaar mee vooruit kan.
 
Ehem.. Als ik de titel lees, wil je er voornamelijk mee gamen?

De videokaart die je gekozen heeft, is niet echt een gamers kaart. Misschien dat je dan richting de 4850 moet denken.
 
oke en wat moet ik voor die videokaart extra rekenen? gr
 
Goed systeem om te gamen, zou aleen even zoals Probleempjes aangaf even verder kijken mischien kan hij je verder helpen ;)
 
Je zou voor de ATi HD4890 gaan.

Mocht het budget geen probleem zijn, kan je uiteraard ook voor een nieuwere HD5870 gaan. Deze heeft een iets sneller geheugen. En ondersteund de nieuwe Directx 11. Maar is de leverdatum nog niet van bekent.




Wel zal er dan een andere voeding voor nodig zijn. Daar waar ik niet helemaal op de hoogte van ben.
 
Club3D HD4890 Superclocked Edition. Kosten hiervan zijn 158,60. Dit is toch wel een goede kaart? Alvast bedankt voor alle snelle reacties!
 
Jawel. Alleen schijnt Club3D een zwakke klantenservice te hebben. Dus zou je beter voor de Asus kunnen gaan, en zelf een keer kunnen gaan overklokken. Overigens, heb je er een link naar? Even vergelijken enzo
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds zou ik voor de niet-overgeklokte versie gaan, omdat ik weet dat de klantenservice van Club3D niet altijd even goed is.

Maar dat is natuurlijk je eigen keus.. Verder zal er nog een andere voeding in je pc moeten. Denk dan aan een A-merk voeding van Coolermaster
 
Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E (Game Edition)

Deze is wel een stuk duurder namelijk 229,00.

BEHUIZING HKC 4673GD 550W ultra stille powersupply gekozen nu

Dus als ik dit heb kan ik er een flinke tijd tegenaan toch?

Groet,

Beecham
 
Hoi !

Mijne Heren Systeembouwers:

Met een HKC-voeding van 430 W kun je al die kaarten vergeten !

Dit is van alle geteste voedingen zo ongeveer de slechtste, daarom zet de PC-bouwer er zo'n matig kaartje in.

Greetz,

Harry.
 
Daarom had ik ook een Coolermaster i.c.m. 4890 aangewezen.....
 
OCZ ModXStream Pro 500W (Retail, 1x PCIe, 1x 6+2-pin PCIe) komt er dus in met Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E (Game Edition)
De rest blijft hetzelfde. Dus als ik hem zo heb kan ik een paar jaar vooruit? uitzondering misschien op videokaart vervangen?
 
Wat gaat dat hele setje dan nu kosten bij elkaar?
 
haha ik heb nu een systeem gezien waar die al 4890 videokaart al standaard bij zit met een goede voeding van 550 w voor 754.95
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan