Goede gamelaptop met goede prijs/kwaliteit-verhouding gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

WDHBGS

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 dec 2010
Hallo allemaal,

Ik zoek een goede laptop om Euro Truck Simulator 2 en Live For Speed met hoge kwaliteit te kunnen spelen. Het liefste een 17,3-inch scherm, een 1 TB HDD/SSHD en 8 GB RAM. Ik heb nu een Medion Erazer x7613 op het oog, maar ik twijfel tussen andere laptops, want deze heeft de GTX860M. Volgens GPUBoss is die beter dan bv. de GTX950M. Als dat echt zo is, lijkt de Medion mij het beste. Ik denk dat Medion ook wel betrouwbaar is, maar ik vraag me vooral af of een GTX860M beter is dan bijvoorbeeld een GTX950M.

Link voor andere laptops die me goed lijken: http://tweakers.net/categorie/496/l...DWkMwWOEO-4UWOyQvGM0d6qPZgXDl60rr_wMo7RG2bfsA

Alvast bedankt!

Groetjes, WDHBGS

Hoi,

De 860 is toch nog wel een wat betere kaart dan 950 hoor dus denk dat de medion geen verkeerde keus is al meld je even niet wat hij kost

Hallo,

Bedankt voor de reacties!

De prijs is €999,- van de Medion.

@Lange Pier, het liefst zo veel mogelijk prestaties voor minder dan 1000 euro, maar meer mag ook nog eventueel.

Groetjes, WDHBGS

Hoi,

Ik weet niet hoe een ander hier over denkt maar deze is even beter als de medion

Die lijkt me wel goed, maar weet je ook of Clevo (fabrikant van de laptop) betrouwbaar is? Ik denk het wel, aangezien vrijwel iedere laptop die je zelf kunt samenstellen is gebaseerd op Clevo.

Hoi,

Ik zou het ook wel aandurven om deze te kopen .
alleen moet je nog wel aan denken dat er nog een os op moet .

Dat is waar, maar dat is geen probleem, aangezien er bij sommige webshops een Windows 8.1 Pro-licentie voor €40 te koop is (als download, maar dan kan ik een USB-stick gebruiken om hem te installeren).

Ik heb even gezocht op internet en Clevo lijkt mij nu een merk die hoge kwaliteit hardware heeft, en ze zijn zo goedkoop in verhouding met andere merken omdat ze geen reclame maken (volgens tomsguide.com).

Groetjes, WDHBGS

Hoi,

Kijk daar hebben we dus wat aan en wie houd je nu nog tegen:D

Hallo,

Inmiddels is de laptop besteld en dinsdag wordt 'ie bezorgd, ik kijk er nu al naar uit!
De Windows 8.1-licentie is al digitaal binnen (de licentiecode, de image zelf nog niet).
Daarna ga ik waarschijnlijk een gratis upgrade naar Windows 10 uitvoeren.

Bedankt!

Groetjes, WDHBGS

Inmiddeld is de laptop ook al geïnstalleerd en de games die ik speel werken supergoed!
Nogmaals bedankt Modag!

Groetjes, WDHBGS

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en ik hoop dat je er veel en lang plezier aan mag beleven :thumb::cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan