Goede headset

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gijsneter

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2010
Hallo,

Ik speel Battlefield 3 voor een tijdje en ook met vrienden. Die hebben vaak last van mijn headset (storend, ze horen zichzelf dubbel etc.)

Op het moment heb ik de Philips SHM7410.

Wat zou een goed alternatief zijn? Of ligt het niet aan de headset, maar aan bepaalde instellingen?

Stel dat ik een andere nodig heb, welke en hoe duur? (Niet al te duur! Sws niet hoger dan €50)

Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.

Groetjes, Gijs.

Daar hebben we Gijs weer, had ik nog niet eens gezien. Hehe.

Ik neem aan dat het om je laptopje gaat? Dan is het waarschijnlijk gewoon een Realtek HD Audio chipje. Opzich niks mis mee, je hoort er vrijwel alles mee, maar voor het echte surround-sound gaming geluid als je elke ritsel wilt horen is zo'n standaard chipje niet voldoende.

Ik denk trouwens dat het met zo'n headset die ik zei vrij weinig uitmaakt, aangezien deze in het budgetsegment valt en je die tonen toch niet zult horen.

Haha, ik dacht dat je me wel doorhad onderhand ;)

Jep, het gaat om mn Asusje;) Dacht ik zelf ook aan. Maar k krijg regelmatig klachten dat mijn headset stoort ofzoiets... Dus vandaar.

Toch jammer, dat ding heeft €40,- gekost. Het geluid vind ik zelf tof, maar de mic... Blijkbaar niet.

Lijkt me niet helemaal kloppen, qua microfoon kwaliteit zit er trouwens ook weinig verschil in een 10 euro headset en een 60 euro headset met opname kwaliteit. Ik heb een 15 euro Trust, en die neemt prima op. De geluidskwaliteit is dan ook niet om over naar huis te schrijven, maar ik heb speakers daarvoor.

Een vriend van me had de Fatal1ty en zei dat die echt geweldig was.

Hmm, ok. Dus dat filmpje klopt gewoon niet?

En wat jij zegt dat er bijna geen verschil is in mic geluid, die Philips van mij is blijkbaar niet goed en daar is toch €40 voor betaald :/

Hoi Dennis,

Sorry, maar ik heb toch liever dat andere uiteinde, zodat ik hem ook in mijn iPod en tv kan stoppen omdat ik misschien binnekort ook een PS3 ga aanschaffen.

Toch bedankt voor de moeite!

Tja, misschien is je Philips gewoon kapot?

En over dat kopen van een PS3, ik zou wachten op de nieuwe Xbox of de nieuwe PS aangezien ze gewoon achterlopen op het gebied qua hardware. BF3 ziet er mooier uit op PC dan op PS3 bijv.

Ik denk dat zo'n headset minder goed geluid produceert als zo'n Creative.

Hoihoi,

Ik ga op de PS3 zeker geen BF3 spelen, dat blijft een spel voor de pc. Op de PS zou ik dan bijv. fifa gaan doen en race spellen.

Over die headset, vind ik het trouwens wel vet dat de mic er ook afkan.

Toch vind ik het raar van mn Philips, ja hij is wel een paar keer gevallen maar dat zou toch niet zo´n probleem moeten zijn?

EDIT:

Weet je ook al wanneer de PS4 uitkomt? En die zal dan zeker rond de 350 gaan kosten?

EDIT2:

Hoe weet ik zeker dat de mic het echt goed doet, en niet zoals dat filmpje

Laatst bewerkt:
PS4 komt een stuk later uit dan de Xbox 3, dus dat is een eigen keuze. En tja, over dat de mic het wel of niet goed doet, je hebt altijd nog de wet koop op afstand. Dan heb je recht om hem binnen 7 dagen terug te sturen. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat hij een kapot exemplaar had, aangezien Creative normaal hoogwaardige producten aflevert.

PS3 zou ik dan tweedehands kopen.

Oke, ik denk dat ik hem binnekort ga kopen :D

Zijn er ook nog andere headsets waarbij je de mic eraf kunt halen? Opzich wel handig, aangezien ik hem in de zomer waarschijnlijk ook buiten ga dragen.

Ik ga de knoop doorhakken en ik ga zo naar de MyCom in Den Bosch (Die heel toevallig als enige in NL op voorraad heeft)

Ik laat jullie weten hoe hij bevalt! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan