Goede html-checker gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasje

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Al vele jaren maak ik van het W3C gebruik om webpagina's op html- en css-fouten te controleren. Maar je kunt bij het W3C maar 1 pagina tegelijk opgeven. Omdat mijn website steeds groter wordt heb ik behoefte aan een html-checker die meerdere pagina's tegelijk aan kan - ik denk daarbij een een checker die ik op de computer moet installeren. Wat raden jullie mij aan? Het mag koop-software zijn

Ik vergat te vermelden dat ik er een zoek waarmee meerdere pagina's tegelijk kunnen worden gecontroleerd.

Hallo,

Waarom niet gewoon netjes coderen? Daar leer je ook van :D
Een checker controleert wel spelfouten, of tags goed worden afgesloten en nog wat dingen, maar niet of het de structuur en layout is die jij wilt hebben. Coderen in een programma met syntax-highlighting en (als je dit handig lijkt) auto-completion geeft een beter resultaat denk ik. En sommige eigenschappen voor cross-browser (belangrijk) worden niet eens ondersteund zoals pointer-events, touch-action, en user-select.

Suc6 and have fun.

Ik bouw al 20 jaar websites (voor alle populaire browsers) en heb verschillende html-checkers getest en heb tien jaar ervaring met het W3C. Het W3C lijkt mij het betrouwbaarst, maar zoals gezegd kun je er maar 1 pagina tegelijk controleren. Maar ik heb ook een website te onderhouden die 385 pagina's telt - vandaar mijn vraag.

Laatst bewerkt:
Haha, ervaring genoeg!! Vergeet mijn post maar, alleen de laatste regel blijft overeind.
En 385 pagina's met de hand is idd wel wat veel ;)

*** aanvulling: zoek anders eens naar een API zoals
https://validator.w3.org/docs/api.html

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan