Goede Keuze voor gaming laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

juancool77

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2010
Ik ben nu al langer dan een maand bezig met een goede gaming laptop te vinden voor zo laag mogelijke prijs.
Ik ben nu volgens mij een Super Koopje tegengekomen.
Ik vraag aan jullie: IS DAT WEL ZO?
Ik Wil hem gebruiken voor spellen als Cod Black ops en GTA IV op de Hoogste Resolutie te spelen.

De Specs:

Processor: Intel® Core™ i7-740QM processor
Besturingssysteem: Authentieke Windows® 7 Home Premium 32-bit (OEM versie)
Authentieke Windows® 7 Home Premium 64-bit (OEM versie)

Kloksnelheid: 1,73 Ghz
Geheugentype: DDR3 1333 MHz
Geheugen: 4 GB
Harde schijf capaciteit: 640 GB
Schermgrootte: 43,2 cm (17")
Aspect ratio: 16:10
Resolutie: 1440x900 pixels
Type beeldscherm: Glanzend scherm
LED backlight: Nee
Videokaart: ATI Radeon™ HD 5870 met 1 GB GDDR5 videogeheugen

Dual Layer DVD-ReWriter

Dolby® Advanced Audio, High Definition Audio (8-kanaals) met 4 geïntegreerde luidsprekers en subwoofer

Webcam: ingebouwd, 1600 x 1200 pixels, 30 FPS

Hier is de link naar de laptop:
http://www.medion.com/nl/electronic...laptop/30011678A1?category=gamer_notebooks_10

Keur hem alsjeblieft niet af omdat het medion is.

hij is op zich wel goed alleen kun je beter op KIESKEURIG.NL kijken daar vind
je eerlijke info want de originele site's promoten natruurlijk alleen hun eigen merken
dus geen andere kieskeurig is wel weer onpartijdig dus dat is beter

verder is het een goede laptop voor een goede prijs
maar ja ik zeg het toch MEDION ??? slechte ervaring mee
maar wil je goedkoop zijn kan je dit kiezen
je moet natuurlijk nu niet denken dat de prijs is voor alles
wil je nog goed kunnen gamen dan moet je ook een goede muis hebben
het beste kun je een draadloze nemen en dan de laser technologie die zijn veel nouwkeuriger voor game's zoals CoD black ops stel je voor je moet met een sniper toch wel erg nouwkeurig zijn :D

Voor echt goed gamen, heb je geen dure muis nodig..

muisje voor 20 euro voldoet ook.. Dan heb je ook laser.. En wanneer je sensitivity en dpi weet waar aan je gewend ben, voldoet elke muis.

laat dit niet een discussie worden over een muis. Laten we over de laptop praten :)
Ik vraag niets over een muis

Goede laptop zeker voor die prijs, alleen het merk. maar als je ergens op zou willen beknibbellen had ik het ook op het merk gedaan. Ik vraag me alleen af waarom een laptop? met een desktop krijg je meer prestaties voor je geld. Alleen beetje jammer van de lage beeldscherm resolutie.

Laatst bewerkt:
die vraag krijg ik altijd. ik heb niet veel plek voor een desktop en ik ga vaak weg en wil mijn laptop meenemen om te gamen. Ik snap niet waarom ik deze vraag steeds krijg als ik het in het Laptop topic plaats. Toch bedankt voor de reactie. Wat denken jullie? Kopen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je met die resolutie kan leven zeker doen, maar mocht je meer detail meer waaderen dan een hogere fps zou ik toch verder zoeken naar een laptop met beter scherm.

Is de resolutie "Zo Slecht" dan? lijkt mij toch wel mee vallen. en ik denk dat ik voor die prijs niet echt een laptop met die soort specs kan vinden.

naja, De resolutie is eigenlijk best wel slechts als je vergelijkt met de andere hardware, ook omdat ik denk dat je toch wel een jaar of 4 wilt doen met deze duurdere laptop is de resolutie niet echt future gericht. maar als je full hd niet zo veel uitmaakt kan ik me dat best voorstellen misschien een keer naar de mediamarkt gaan en dan kan je wel het verschil tussen laptop met full hd en een laptop met geen full hd.

even een vraagje tussendoor. als mijn schermresolutie 1400 x 900 is betekent dat dan als ik bijv cod speel dat maar op max video mode 1400 x 900 kan spelen? of heeft dat niets met elkaar te maken. ik dacht van niet

Laatst bewerkt:
dat klopt mocht je dan full hd in stellen dan zegt je beeldscherm denk ik signal out of range

je brengt me weer aan het twijfelen :).
Ik zoek een laptop met een i7 processor en een videokaart rond die koers.
En rond die 1000 moet het zeker zitten niet teveel erboven.
Denk je dat ik zoiets nog kan vinden met full hd?

trouwents als je voor 12 uur vanacht besteld (4 december) en je vult de code 319-TN9E-LSXF-9HHZ in krijg je 5% korting zou het dan helemaal doen. dus wel opschieten!

EDIT
niet voor dat geld, denk dan aan ongeveer 1500 euro of je dat het waard is ligt echt waar je van houd tijdens het gamen, voordeel van lage resolutie is wel weer een hogere fps.

niet voor dat geld, denk dan aan ongeveer 1500 euro of je dat het waard is ligt echt waar je van houd tijdens het gamen, voordeel van lage resolutie is wel weer een hogere fps.

1500 is veel te veel. ik denk dat ik er voor ga voor 12 uur vannacht niet meer ga redden. Ik ben nog een puber ;) en dan moet ik mijn vader wakker gaan maken. Geen goed idee dus xD

[offtopic] Muag, voor 50 euro wou ik me pa best wakker maken[/offtopic]

weet niet of een beetje handig bent me pc's en laptops er zelf een ander scherm kunnen zetten maar ik denk dat je er wel mee kan leven die lagere resolutie

gaat goed komen. Mijn vader zette de grens precies op 1000 euro als ik de helft mee betaalde. ik heb nu echt zo'n *** laptop die geen enkele game kan draaien (acer aspire 5520). Ik denk als ik de acer gewend ben dat ik zeker met de lage resolutie kan leven. Bedankt voor je hulp. Ga hem denk ik morgen of overmorgen aanschaffen. ik kan btw nergens vinden tot wanneer de aanbieding van 999,- duurt. Jij wel?

btw nog 1 ding.
Ik heb ook naar de Dell XPS 17 zitten kijken.
Bijna dezelfde specs alleen resolutie HD (1600x900) WLED
Maar de videokaart is 3GB NVIDIA® GeForce™ 445M GT
Betere keuze of niet?

Ik heb eens gekeken.
Ik denk dat de videokaart ver onder die van de medion gaat.
Ik kijk altijd op http://www.videocardbenchmark.net voor videokaarten.
hier krijgt de GeForce GT 335M 639 punten
maar de Radeon HD 5870 van medion 2652 punten
dat scheelt nogal.

En ik wil liever 17 inch ;)

Gr Juan

maar die asus laptop heeft wel een full hd scherm :D, dus ligt er aan wat je fijner vind beeldkwaliteit of een wat hogere fps, denk dat voor jou fps het beste is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan