goede laptop of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

poelman

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2011
hallo,

is dit een goede en fatsoenlijke laptop om een beetje op te gamen?
het gaat hier om een Acer Aspire 5742G-464G64Mn

mvg,
Lennard

Hou wel in je achterhoofd dat een laptop niet gebouwd is om te gamen, qua koeling en videokaart, maar wij weten zijn specifiecaties niet.

Hoi,

Weet niet welke games je wilt maar videokaart is denk ik het struikelblok en dan heb ik nog niet over het merk dat is een beetje budget merk.

Echt super is het niet, maar voor laptops in die prijsklasse is het redelijk. Welke games wil je er op draaien? Wat is je budget?
En.. Het is een Acer... Niet mijn favoriete merk.

Linkje voor de laptop

maar wij weten zijn specifiecaties niet.

Vindt je dan niet dat je eerst zelf naar de specs moet kijken voordat je een standaard antwoord geeft over niet gamen op laptop?Merk en type staat immers gegeven.Had maar zo een laptop kunnen zijn met een ******* goede cpu en gpu waar goed op te gamen valt.;);)

oww ok

bedankt voor de snelle reactie trouwens!!! top!

nu heb een game laptop gevonden
- PC Baukosten Bau inkl. Kleinteile (Notebook)
- Zusatzinfo Falls erwünscht, bitte auswählen
- Notebook Barebone Barebone
- Mobile Prozessor Intel Core i3-2310M 2x 2.1Ghz
- Arbeitsspeicher Notebook 4096MB DDR3 1333MHz (1x 4096MB)
- Festplatte Notebook 320 GB, 5400rpm
- WLAN Mobile Inklusive Wireless LAN Erweiterung intern
- Notebook Laufwerk 8x DVD+RW Brenner
- Windows 7 Betriebssystem Falls erwünscht

wederom de vraag of het wat is?

Hoi,

Heeft hij ook nog een videokaart aan boord? en wat is je budget?

om welke laptop gaat het nu, er staat niet bij wat de videokaart is, wil je een goede laptop ga dan tenminste kijken naar een Asus of Toshiba deze merken zijn stukken beter, merken als acer worden vaak wegwerp genoemd omdat de materialen minder zijn.

die laptop ziet er kwa specificaties wel aardig uit, en idd wat modag vroeg "wat is het budget" kunnen zij wat uitzoeken ;)

Hoi,

Even tussen haakjes een duits toetsenbord is anders al hier wij hebben een qwerty toetsenbord hun niet, en ik zou gewoon hier in Nederland een notebook kopen. wederom wat is je budget?

volgens die foto heeft dat laptop qwerty toetsen hoor ;)

Hoi

Even over het hoofd gezien:o maar ik dacht duits dus ook ander toetsenbord. maar ik blijf wel bij punt 2.

Hoi,

Ik zou deze nemen zelfde specificaties maar wel een Asus wat gewoon een prima merk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan