goede laptop voor gaming

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik raak echt een heel ietsie pietsie geïrriteerd ! Kijk naar het bericht van 16-6-2011 20.39, klik op de link en zoek de videokaart op (!!!) Trek vervolgens je conclusie aan de hand van de uitleg bij het beircht van 20.39 uur!!! Met alle respect, maar ik typ geen berichten met uitgebreide toelichting voor jan l*l.

Het gaat niet om het HM, het gaat bij videokaarten primair om de architectuur (lees : versie nummer). Secundair kunnen de kaarten afwijken zoals bijv. de 8800 van Nvidia kaarten had met +300 MB. +600 Mb en ik geloof zelfs één van 1 giga.
Maar het draait bij de keuze van een videokaart primair om het typenummer. Een trage kaart (nummer) kan wellicht iets gepimpt zijn door het ophogen van aanwezig geheugen, maar beter presteren dan een broertje of zusje (van het 'andere' merk) dat schuin links of rechts boven 'm op de ranglijst staat, zal 'ie in principe nooit.

Ik verwijs wéér naar mijn vorige bericht!!!

Qua processor wordt het nu al wat beter, qua videokaart is het nog steeds 3x niks. Kijk eens naar onderstaand linkje.

Klik

Daarin zie je 2 kolommen : Nvidia en Amd (Ati)

Als je nu even (kort door de bocht) stelt dat gamersmachines uitsluitend te vinden zijn in machines die zijn uitgerust met een videokaart uit de eerste 10 horizontale rijen (5x wit en 5x grijs) -hoe hoger vanaf boven hoe beter) en dat alle videokaarten vanaf rij 11 niet thuishoren in een machine die je voor het gamen zou willen gebruiken, dan denk ik dat je zelf al een voorselectie kunt maken voordat je ons een volgende machine voorschotelt?

Tip: zoek de videochips / kaarten eens op die in de machines zaten die tot nu toe in dit topic voorbij kwamen en denk dan aan de 10-regel woorden die ik in de alinea hiervoor schreef.
Let op: hoe dichter bij regel 10 je komt, hoe minder goed je nieuwere games kunt draaien. De tabel is inmiddels al weer verouderd, er is al weer een regeltje bovenin bijgekomen.
Ik geef het op................

lol ik keek even op youtube en met deze videokaart kan je de nieuwste spellen bijna allemaal spelen

Da's dan toch geregeld?

Echt het allerlaatste wat ik erover ga schrijven :
wedden dat je de meeste van die games NIET (op een hoge kwaliteit) kunt spelen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan