Goede laptop?

• Onderwerp starter Onderwerp starter 6th
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond,

Ik denk dat deze beter is is 37 euro duurder maar betere videokaart en een processor uit een nieuwere reeks daarom zou ik voor deze gaan

Hoi,

Ja dat is meegenomen maar de processor en de videokaart vind ik belangrijker.

Wat is het voordeel van een betere processer? ( ben niet zo goed daarmee :P)

Modag, volgens mij is die videokaart helemaal niet beter. De GTS220 is sneller dan de onboard op de cpu van Intel.

Hoi,

Techniek schrijd vooruit deze zal minder warm worden en is sneller dus kan meer berekeningen uitvoeren,

Modag, volgens mij is die videokaart helemaal niet beter. De GTS220 is sneller dan de onboard op de cpu van Intel.

Je hebt gelijk zag de 350 m voor de kaart aan dan zit er dus alleen een betere processor in sorry:o:o:o:o
Dan is deze misschien een optie

Laatst bewerkt:
is dit ook een betere processor?

En ik kijk bij videokaart altijd naar het geheugen, 1024 allebei maar hang de kwaliteit dan nog van meer factoren af?

Hoi,

Zelfde processor als mijn eerste link alleen nu echt een vergelijkbare videokaart al is ati mijn merk en geheugen zegt niet altijd alles.

Heb je ook een idee waar ik deze het best kan kopen? Heb ff rondgekeken kwam uit op 4 launch maar weet niet of het een betrouwbare is?

4Launch is een hele betrouwbare winkel. Ik bestel er al jaren mijn hardware. Bovendien hebben ze een topic op www.hardware.info waar je eventuele vragen kan stellen over je bestelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan