Goede laptop?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cray
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cray

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Hey,

Ik wil binnenkort een laptop gaan aanschaffen voor me studie, maar er is erg veel keuze en opties. Vroeg me af of dit systeem goed is voor mijn school werk:

Dell Studio 15
Inbegrepen bij uw systeem:
Intel® Core™ i5-450M (2.4Ghz, 4 Threads, turbo boost up to 2.66 GHz, 3M cache)

Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands

Besturingssysteem Windows®: herstelmedia niet inbegrepen

Office Starter 2010 - Nederlands

1 jaar Collect & Return Hardware Support inbegrepen bij uw pc
Geen Accidental Damage-support

McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 15 maanden - Nederlands

Computrace LoJack for Laptops, 1yr license - included with your PC

15,6-INCH (1.366 x 768) WITTE LED-BEELDSCHERM MET HD+-RESOLUTIE

4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]

500 GB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf

1 GB ATI Mobility Radeon™ HD5470 grafische kaart

DVD +/- RW Drive (read/write CD & DVD) with DVD Burn software

6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)

Dell Wireless 1397 minikaart (802.11 b/g)

Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is voor school werk en misschien voor hele simpele games zoals CS:S etc. Wil voornamelijk dat hij krachtig is en niet snel langzaam wordt.

Is dit systeem aan te raden? of hebben jullie betere laptops voor rond de 600-700 euro?

MVG:thumb:

Laatst bewerkt:
deze is aanvaardbaar voor basis schoolwerk, maar wat doe je van schoolwerk? gewoon af en toe iets opzoeken, Visual C++ projecten compileren tot programma's, teksten typen in word, dingen doen in excel/access, ...? hiervoor zou die kunnen dienen, maar als je echt wilt gaan werken met 3D programma's, photoshop, ... dan nem je beter een desktop. zoals velen hier je ook zullen vertellen: laptops zijn niet geschikt voor gaming, zelfs de gaming laptops niet (behalve de alienware laptops ^^). maar heel af en toe es counterstrike kan totaal geen kwaad

Ik hoef ook geen game-laptop. Heb zelf een xbox 360 en een redelijke PC.
Het is duur gewoon puur schoolwerk/muziek/youtube kijken. Maar ik wil gewoon een goede sterke laptop, want weet uit ervaringen dat niks meer irritatie opwekt dan een traaaaage laptop:p

iig bedankt, en als je toevallig nog een sterkere laptop weet hoor ik het graag!

MVG:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan