dave.vanderveke
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 apr 2005
ik heb een pc( dell 9150 met raid 1 en outlook 2003) op locatie A staan...
vervolgens heb ik een laptop voor thuis... (locatie B)
op locatie A heeft outlook 2003 een pop 3 login... voor het werk emailadres
en op de laptop (locatie B) een pop 3 account voo rprivé adres...
nu zou ik graag vanaf thuis op bestanden van pc A kunnen ( dus vb een word documentke opnenen etc..) ik dacht dit te doen via quick vpn en een linksys routerke...
maar nu zou ik ook graag mijn werk emails(A) op locatie B controleren...
dit is blijkbaar niet zo eenvoudig? want ik zou graag hebben dat als ik op locatie B een werkmail zend.... dat ik later als ik op locatie A ben...in deze eveneen sin men send items zie staan... op de pc in locatie a dus...
ik hoop dat het een beetje duidelijk is?
eventueel dacht ik aan extern bureaublad? maar is dit veilig en snel genoeg?
en kan ik de pc op locatie A opstarten vanaf locatie B ? dit om te vermijden dat pc A steeds moet opstaan... dan kan ik eerst pc A opzetten vanaf B zodat ik dan via quickvpn bestanden kan raadplegen en
als het dus mogelijk is ook emails??
kan iemand me helpen ???
vervolgens heb ik een laptop voor thuis... (locatie B)
op locatie A heeft outlook 2003 een pop 3 login... voor het werk emailadres
en op de laptop (locatie B) een pop 3 account voo rprivé adres...
nu zou ik graag vanaf thuis op bestanden van pc A kunnen ( dus vb een word documentke opnenen etc..) ik dacht dit te doen via quick vpn en een linksys routerke...
maar nu zou ik ook graag mijn werk emails(A) op locatie B controleren...
dit is blijkbaar niet zo eenvoudig? want ik zou graag hebben dat als ik op locatie B een werkmail zend.... dat ik later als ik op locatie A ben...in deze eveneen sin men send items zie staan... op de pc in locatie a dus...
ik hoop dat het een beetje duidelijk is?
eventueel dacht ik aan extern bureaublad? maar is dit veilig en snel genoeg?
en kan ik de pc op locatie A opstarten vanaf locatie B ? dit om te vermijden dat pc A steeds moet opstaan... dan kan ik eerst pc A opzetten vanaf B zodat ik dan via quickvpn bestanden kan raadplegen en
als het dus mogelijk is ook emails??
kan iemand me helpen ???