Goede PC build? (vraag over videokaart)

Status
Niet open voor verdere reacties.
cursus engels en benchmark kijken nodig?
bij crysis kijk naar 04:00 luister 10 seconden Intel's <--- meervoud dus
@firestorm ik denk dat hij de over de algemene prestaties heeft niet alleen de crysis benchmark(s)..
alleen bij triand en metro doet hij het beter en zelfs dannog is het verschil 1 tot 6 fps imho gelijkwaardig

[video=youtube;uD6UcsVG56g]http://www.youtube.com/watch?v=uD6UcsVG56g[/video]

linus techtips quotes
Don't forget Logan's test was based on gaming AND streaming. This will favour an AMD CPU more. We are going to try to run those as well later. My results do not invalidate his, they are just different.

Logan = de gast in de benchmark video die jij eerst liet zien
ook linus zegt dat ze gewoon gelijkwaardig zijn

Laatst bewerkt:
@firest0rm rond 00:25 zegt hij dat een intel door bijna iedereen wordt gebruikt voor gamen. Dan zegt hij: "We put it up against the 8350 and we discovered someting very interesting. We discovered that the 8350 wins 9 times out of 10.
Nu zal ik even de FPS voor je op een rijtje zetten.
Crysis: 8350 29,84 fps, i5 39,52 fps.
Crysis warhead: 8350 35,64 fps, i5 26,84 fps.
Black mesa: 8350 262.6 fps, i5 169.32 fps.
Metro 2033: 8350 36.44 fps, i5 21.20 fps.
Trine 2: 8350 58 fps, i5 38.8 fps.
Nu mag jij zeggen welke hieruit beter blijkt te zijn. Ik heb alleen de resoluties van 1080p gebruikt (in 1440p was de FX-8350 ook meestal beter) en het streamen heb ik er niet bij gezet, waarin de FX-8350 beter is dan alle andere.

Ook heb ik een benchmark van http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html waar de FX-8350 een score van 9160 krijgt en de i5-3570k een score van 7144

Bij 4:00 in het filmpje zegt hij inderdaad dat de intels beter zijn. IN CRYSIS. Volgende keer niet zo ***lig doen over cursus engels en misschien zelf even beter kijken.

i5 3570k presteert slechter in de meer dan 4 core gebruikende games wat er 2-4 zijn en later misschien 6-10 (4-5 jaar weet ik veel)
het punt is er zijn nog steeds meer games die 4 cores gebruiken of minder en daar presteert intel juist beter in dat is het hele punt en die video is gebaseert op crisis 3 een van de weinige games die 6 core support heeft deze winsten zijn beide ook maar miniem

Laatst bewerkt:
@bfortbattle: Jouw postings op ons forum eens nagelopen. Zou je willen letten op het gebruik van de leestekens der Nederlandse taal in je berichten.
Dank je wel;)

de FX8350 het beter doet in logans benchmark en Linus benchmark de i5 3570K het weer met 10 fps beter doet bij metro2033
Don't forget Logan's test was based on gaming AND streaming. This will favour an AMD CPU more. We are going to try to run those as well later. My results do not invalidate his, they are just different.

ze blijven gelijkwaardig.

en het streamen heb ik er niet bij gezet, waarin de FX-8350 beter is dan alle andere.
nee maar je pakt er wel benchmarks bij die dit wel doen.

Laatst bewerkt:
Nee die benchmarks pakte ik dus juist niet. Maar houd er maar over op aub. Ik neem een FX-8350.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan