Goede pc voor games?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donney

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Berichten
2
Ik ben op zoek naar een budget pc waarop ik games zoals Brothers in Arms Earned in Blood goed op zou kunnen draaien.

Ik zat te denken aan zoiets:

Moederbord: Asrock K8NF4G-SATA2 S-754
Processor: AMD Sempron 64 2800 S-754 BOX
Videokaart: Asus EN6600LE 256mb Silen PCIE
RAM: DIMM 1024 MB PC 533 DDR-2
Geluidskaart: bij moederbord geïntegreerde Realtek ALC850 7.1channel
Harde Schijf: Maxtor 80 GB 133 Liquid
Cooler: Komt met processor
Voeding: Sweex 350 w PSU Gold Dual CE

Zou dit systeem (als het compatibel is) Dit kunnen draaien?
Ondersteunende OS: Windows® 2000/XP
* Processor: Pentium® III or AMD Athlon™ 1 GHz (Pentium IV of AMD Athlon 2.5 GHz aanbevolen)
* RAM: 512 MB (1 GB aanbevolen)
* Videokaart: 32 MB DirectX® 9.0c compliant (128 MB aanbevolen)
* Geluidskaart: 16-bit DirectX 9.0c geluidskaart (EAX aanbevolen) (Dolby® Digital Live nodig voor Dolby Digital audio)
* DirectX Version: DirectX 9.0c of hoger (staat op de disc)
* CD-ROM: 4X DVD (8X CD aanbevolen)
* Harde Schijf ruimte: 4 GB vrij (5 GB aanbevolen)
* Randapperatuur: Windows-compatibebele muis en keyboard vereist
* Multiplay: Breedband modem, 64 Kbps upload (128 Kbps aanbevolen)
* Ondersteunde videokaarten op de tijd van deze release: ATI Radeon 8500/9000/X series en de NVIDIA® GeForce™ 3/4/FX/6 series (GeForce 4 MX wordt niet ondersteund!)
 
Donney zei:
Processor: AMD Sempron 64 2800 S-754 BOX

zou ik niet nemen als ik jou was, nem liever een amd athlon 64 of als je echt zuinig wil zijn een amd athlon xp<die heb ik zelf ook een 2400+ alsgoeis en daarop draaid bf2 nog perfect met mooie grafics.
is DIMM geheugen niet erg duur??? volgens mij kan je beter ddr geheugen nemen van corsair (value serie is goedkoopste ook minder goed)of van kingston en dan 2 gig:p
van de rest heb ik niet zo'n goed verstand
hopelijk heb ik je een beetje geholpen:love:
 
Welkom op Helpmij.
Je vraag is verplaatst naar de juiste sectie. :)
 
IK heb voor mijn games een AMD athlon 2700+ met als grafische kaart een Nvidia G-force 5700FX, 256 Geheugen en 80 MB Hardeschijf ruimte.

Hij speelt alle spellen (Nieuwe) zeer goed, heb zelf ook die brothers in arms erop staan, draaid hij ook goed, maar ik vind het spel zelf zeer slecht :p.

Er staat een 5.1 geluidssetje op mn pc aangesloten waar ik geen problemen mee heb, weet alleen ff niet meer wat voor geluidskaart ik heb :p.

hij koste zo rond de 900 euro.
 
De Athlons kan ik wel vergeten, die zijn gewoon veel te duur, en de DIMM vna 1024mb is goedkoper dan een Kingston van 1024mb

maar kan iemand me ff antwoord geven of ik het dan zou draaien, en dan evt op hoe hoog ik spellen zoals FEAR ermee zou kunne spelen
Bij voorbaat dank
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan