Goede PC ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dark
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
na lang wikken en wegen heb ik het volgende systeem in mekaar gefrutselt, maar passen al deze onderdelen bij mekaar en zal ik op deze pc vista kunnen draaien ? ik moet het 100 % zeker weten of dat ik er vista op zal kunnen draaien.

PC !.JPG

Alles past wel en Vista zul je ook wel draaien.

Ik weet niet in hoeverre je gamed maar doe je dat veel dan zou ik een andere videokaart nemen.

Alles past wel en Vista zul je ook wel draaien.

Ik weet niet in hoeverre je gamed maar doe je dat veel dan zou ik een andere videokaart nemen.

Hoezo een andere Video kaart Deze is Wel GDDR 3!
Met 256Mb Dit is Zat om te kunnen Game.

Hoezo een andere Video kaart Deze is Wel GDDR 3!

DDR3 is niet echt nieuw hoor ... Mijn pc van een jaar geleden heeft al DDR3 alleen ondersteunt geen Dx10.

Ohw ja, met gamen bedoel ik serieus gamen dus alles op zo hoog mogelijk (zonder dat het je extreem gaat kosten)

ik speel wel ultra veel spellen op de computer, maar ik hoef niet alles op high spelen met medium neem ik ook genoegen. Ik denk dat deze videokaart wel een beetje vooruitgang zal hebben, want mijn huidige is: ati readon x1650 pro agp8x en met deze kaart ben ik al tevreden :thumb:

halo 2 vista zal ik toch wel alles op z'n high kunnen spelen met de 8600gt xxx ?

Laatst bewerkt:
Dan heb je inderdaad wel genoeg aan deze kaart.

Edit: voor Halo 2 weet ik niet of je hem op high kan spelen. Maar hij zal er vast wel goed uitzien

mmm maar onthoud je kan over een jaar een nieuwe kopuh.
want dan is het gewoon een echte lowend kaart.

ok hier is die dan hellemaal compleet. toekomstige pc.JPG Maar ik heb gelezen dat je 'm ook in mekaar kan laten zetten door azerty ik snap niet echt hoe dat in z'n werking gaat zou iemand me daar meer informatie over willen geven.

Dan zul je even de door jou gewenste installatie moeten bestellen.

Het ligt aan jouw technische handjes welke je moet bestellen. Wanneer je weet hoe je Windows moet installeren dan ben je met de Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie klaar.

Wil je Windows door hun laten installeren, dan moet je ook een Windows versie kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan