goede pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus amd is eigenlijk geen goed merk
en ik moet kiezen voor intel i5?

nee zo werkt het niet AMD is een prima merk alleen de Bulldozer(FX8000-4000) reeks presteren op het moment niet zo goed als bijvoorbeeld de intel Sandy/Ivy bridge (ook niet wat betreft prijs prestatie)
Het merk is prima wat betreft kwaliteit maar als je echt puur naar performance kijkt dan is intel op dit moment de betere in zon beetje iedere segment.

verder kun je de klok snelheden van processors niet 1 op 1 vergelijken als je architectuur er achter niet precies het zelfde is

Stoomtrein vs dieseltrein ze gaan misschien even snel maar de diesel kan veel meer trekken (meer horse power)

en dat is in dit geval met AMD en Intel wel zo ze gebruiken verschillende architecturen

Laatst bewerkt:
Topic verplaatst van hardware-overig ---> Aankoop nieuw systeem/Upgraden.

Succes met je vraag.

dit is een ideale game pc alleen een beetje duur

Intel Game PC€ 1311.00
€ 1311.00
verwijderGegevens:

2 jaar carry-in (gratis service)
Nee laat mijn pc standaard
Nexuiz PC Game
Windows 7 Home Premium 64Bit + Gratis Windows 8 Pro
TP-Link 300MB Wifi kaart
51-in-1 Cardreader
AMD Radeon 7870 2GB
DVD Brander Optical Disc Drive
DVD Brander Optical Disc Drive
1000 GB SataIII Hardeschijf
1000 GB SataIII Hardeschijf
Corsair Vengeance 16 GB DDR3-1600 Quad-Kit
Asus Xonar DG 7.1
Asus Moederbord P8H77-V LE
Fluisterstille PC
Intel Core i5-3570K 3.40 GHz
700 watt Cooler Master voeding
Cooler Master K-350 Advanced 3.0 Blauw

is de voeding hiervoor genoeg?

Nope, slechte pc voor het geld dat je eraan uitgeeft.
Dit is goedkoper, maar tientallen keren beter.

hmm ik ken dat merk van de videokaart niet. maar waarom is het beter

Het is een GTX 670 (een Nvidia kaart) , Gigabyte is de maker van de koeling en al die dingen. Hij is enorm veel beter dan een HD 7870, hij is ongeveer even goed als een HD 7970. Hij heeft trouwens alles, zeer goede koeling, weinig verbruik, een boost clock.... Bij die setup is zelfs plaats om te upgraden, later kan je er misschien nog een 2e kaart bijsteken, als je dit niet wil kan je een voeding nemen met minder wattage, dat bespaart je ook nog eens veel geld. Maar geloof mij vrij, die pc is tientallen keren beter dan die jij had voorgesteld.

[URL="http://www.anandtech.com/bench/Product/548?vs=598"]Benchmarks

De GTX 670 kan BF3 gemakkelijk op ultra aan, dat zal je nooit lukken met een HD 7870.

oke zetten ze bij die winkel het ook inelkaar want ik weet er niet zoveel vanaf hoe je alles in het moederbord moet zetten

je hebt daar wel maar 1 jaar garantie en er zit geen geluidskaart bij.
maar de AMD Radeon 7870 2GB kan tog ook alles aan de andere zeiden dat het een goede videokaart is

k doe liever van een site als www.gamepc.nl want dat is veel overzichtelijker

De geluidskaart zit op het moederobrd, en die is zeker goed genoeg, ook om te gamen. De HD 7870 kost normaalgezien 220 euro, een GTX 670 kost 400 euro.
Zie je het verschil? Je betaalt 300 euro teveel bij gamepc.nl
Jij kiest, maar ik hoop dat je de goeie keuze maakt. Iedereen hier op deze site zal je zeggen dat de pc bij Azerty/ 4Launch/ Afuture ... kopen veel beter en goedkoper is, hij wordt normaalgezien binnen de 3 dagen afgeleverd, ineengezet en al.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan