Goede PHPBB Host.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cyberfighter

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2002
Hallo,
Ik zoek een goede PHPBB Forum hoster.
Ik had altijd Lycos TRipod maar van de 1 op andere dag legen ze je mysql database op 1 of anderwijze.
Weet iemand misschien een goede gratis host dus 1tje met niet al te veel reclame en een betrouwbare mysql database. Heeft er iemand anders misschien ervaring met Lycos Tripod NL en heeft daar een ander forum draaien dan PHPBB en die werkt wel goed?

Greetz Cyberfighter

Gebruik even de search hier op het forum! er staan zeer veel vragen van leden die een goede host zoeken die snel moet zijn en geen/weinig reclame moet hebben en dan moet hij ook nog mySQL ondersteunen :rolleyes: Jullie kunnen niet teveel van een gratis host verwachten... geef anderz een klein bedrag uit per jaar aan een betaalbare host en dan heb je er veel meer plezier van en zo werf je ook veelbeter leden!

kijk ook even op hosting.pagina.nl

suc6

De beste host is...

localhost.. een eigen webserver dus.

Bedankt voor de reacties..
Ik kan niets wijswoorden uit het taaltje deens ofzow dat op haz.dk staat dus ik weet niet hoe ik een account moet maken iemand anders wel?
Een betaalde host heb ik ook al overgedacht maar heeft voor mij te weinig nut.
En een eigen server zou ik al kunnen draaien met apache maar ik ga mijn pc niet dag en nacht aal laten staan.

Dus weinig opties over :(

Greetz Cyberfighter

Geplaatst door Cyberfighter
Bedankt voor de reacties..
Ik kan niets wijswoorden uit het taaltje deens ofzow dat op haz.dk staat dus ik weet niet hoe ik een account moet maken iemand anders wel?

Kijk eens aan: http://www.haz.dk/index.php?vis=opret

Gewoon invullen, (wat je in moet vullen wijst zichzelf lijkt mij resp: Naam site, gebruikersnaam, wachtw, herhaal wachtw. e-mail adr.

vervolgens een ram op het knopje opret webhotel.

Je krijgt een mailtje met je gegevens, belangrijke dingen als ftp server etc haar je er makkelijk uit.

Het is mij gelukt _zonder_ een mail van hun o.i.d :D

http://breezer.haz.dk/

gewoon :

server : haz.dk
user + pass heb je ingevoerd bij het registreren.
mysql zou ik uit m'n hoofd niet weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan