goede popupkiller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr Senior

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2001
Hallo, vind die reclamepopups knap vervelend.
Voorheen werkte ik met adshield en de zogenaamde blocklist, maar nu de pc is geformateerd heb ik die niet meer!

Kan iemand mij een goede popupkiller aanbevelen uit eigen ervaring.
Die je gewoon in een softwarewinkel kan kopen of free kan downloaden op het net.
Koop niets op het net vandaar ...

Hartelijk bedankt voor de info

Toevallig heb ik deze week ook computer geformateerd, alleen ik brand alle handige progjes. Voor de mensen die die niet doen heb ik even de "oude" adshields op mijn homepage gezet.

adshield 1.2

en
blocklist

Hoop dat alles werkt!!

@Moderators
Als dit niet volgens de huisregels Helpmij is hoor ik dit graag..

Laatst bewerkt:
Arie, heb de 2 progjes van je site gedownload
Ga ze nu installeren
Bedankt voor de hulp !

Ps Zal je raad maar opvolgen en bepaalde progjes branden op cd ipv te denken dat je altijd alles kan blijven downen op het net

Onthou ook dat heel veel soorten Spyware verantwoordelijk zijn voor pop ups hè !!
Scan je PC daarom ook op spyware en verwijder deze.
Dit kan je doen met Ad Aware te verkrijgen via www.lavasoft.nu
Wel eerst updaten hè :thumb:

Dat vind ik nou top Arie!

@ Mr Senior...even nog nog hoe je die blocklist moet invoegen. Save deze naar een mapje, unzippen, open nu AdSchield in IE, klik import en browse naar dat .abl bestandje, dubbelklik er op en je blocklist is gevuld. As je nu een popupje tegenkomt, rechtsklik er op en klik op Add to blocklist en foetsie popup.

Graag gedaan hoor, ik zie vaker dit soort vraagjes voorbij vliegen dus voorlopig blijft hij wel op die lokatie staan.

Volgens mij heb jij ook dit probleem gehad Geeske? Of heb ik een heel slecht geheugen?

Ik had de nieuwste versie ook gedownload, maar dat was niet zo'n onwijs goed idee (je begint weer blanco)

Overigens kan het voorkomen dat adshields iets te goed zijn werk doet. (bijvoorbeeld met mijn kpn), maar dan is het even uitzetten en hij vliegt weer!!

@ Arie, ik gebruik AdShield sinds juni/'02 qua tip van Ton, (who else :)) maar ik was met het wisselen van pc deze kwijt, kreeg het opgestuurd via een behulpzame Helpmijer, kan er niet meer buiten!

Hoe denk je dat ik aan adshields kom? ;) Ik lees heel erg veel op helpmij.. en het bewuste topic heb ik toen ook gevolgd!!

overigens zie ik daar Jimbo staan, weet iemand hoe het met hem gaat?

Laatst bewerkt:
Gezina, net als jij wil ik NIS ten volle benutten vandaar die format van de harde schijf
Die tool van symantec,wissen in het register,... gaven geen soelaas

Was zo snel met wissen ( abo was verlopen op 15 augustus) dat ik bepaalde belangrijke progjes vergat te branden op schijf
Maar heb nu toch die popupkiller van voorheen

****a !!!!

Heb nu adshield op mijn pc staan en ben verlost van die vervelende popups
Joepie !

Gezina, nog bedankt voor die uitleg hoe je die blocklist moest importeren.

En straks mijn cd branden.

Bedankt !!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan