wil je een subjectieve mening ?
laat HP lekker door de grond zakken !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sinds ik Windows XP heb werkte mijn HP scanner niet jofel meer, ik kon 2x scannen en bij een derde scan liep de scansoftware vast.
Ik heb alles en iedereen gebeld, elke patch die op aarde en in het heelal te vinden was gedownload en geinstalleerd, NIETS hielp. Patches niet alleen voor de scanner maar zelfs voor het mobo, de chip en alles wat je nog maar meer kan verzinnen.....................
Ik werd daar na een jaar zo "ziek" van dat ik de HP 3 weken geleden letterlijk in de kliko heb gedumpt!!!!!!
Ik heb nu sinds 3 weken een Epson scanner en toen ik het ding uitpakte, software installeerde en aansloot, werkte deze gelijk als een "zonnetje" en dat doet 'ie nu, na 3 weken, nog steeds. Een zegen zo'n scanner !!!! Geen gezeur en nog veel "mooiere" software dan indertijd bij de HP werd geleverd.
Waarom een Epson ? Ik heb ooit eens een kleurenprintertje van Epson gekocht en dat ding werkt altijd prima. Kortom, Epson heeft bij mij "vertrouwen" gewekt en na de aanschaf van de scanner is dit alleen maar versterkt.....................
ps. kijk even naar mijn systeem en concludeer dat ik redelijk veeleisend ben v.w.b. de in mijn pc zittende componenten...............