Goede, snelle, en email account's

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0166

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2011
Hallo,

Ik zoek een goede, snelle maar ook met email account's provider die gratis host.
Ik hoop dat mijn vraag, kort maar krachtig was.

Vriendelijke groet,

Joey Riemersma

Als het alleen om e-mail gaat: gmail
Of gaat het om meer?

Ron

wat je ook kan doen is gewoon 2 emails aanmaken @ windows live

dan doe je bijvoorbeeld : 1 info@live.nl en de ander doe je support@live.nl

denk alleen dat ze wel al in gebruik zullen zijn dus misschien iets van je naam of bedrijf of merk er tussen

en dan download je het programma windows live mail en daar kan je meerdere accounts aan toevoegen ik moet zeggen dat het prima werkt en zit er meestal geen goed programma bij

voorderest zie ik alleen maar veel betaalde email adressen in de vorm hoe jij het wil en anders is het meestal niet betrouwbaar of je je mailtjes wel krijgt

dus ik zou kiezen voor g-mail of windows live of voor een betaalde versie

het zou misschien handig zijn als je zei waarvoor je het wil gebruiken

Laatst bewerkt:
wat je ook kan doen is gewoon 2 emails aanmaken @ windows live

dan doe je bijvoorbeeld : 1 info@live.nl en de ander doe je support@live.nl

denk alleen dat ze wel al in gebruik zullen zijn dus misschien iets van je naam of bedrijf of merk er tussen

en dan download je het programma windows live mail en daar kan je meerdere accounts aan toevoegen ik moet zeggen dat het prima werkt en zit er meestal geen goed programma bij

voorderest zie ik alleen maar veel betaalde email adressen in de vorm hoe jij het wil en anders is het meestal niet betrouwbaar of je je mailtjes wel krijgt

dus ik zou kiezen voor g-mail of windows live of voor een betaalde versie

het zou misschien handig zijn als je zei waarvoor je het wil gebruiken

Ik wil support@pcservice.gratishost.nl bijvoorbeeld :)

knettergek van webbased mail

Na heel veel uitgezocht te hebben, zoals thunderbird, opera en helaas livemail. Vraag ik me idd af OF er een pc based mail programma is? IK wil dus NIET een webversie. Ook via deze site gelezen dat het mogelijk was om 'ouderwets' outlook exrpress 6 via W7 te laten draaien. Uh, niet als je 64bit home premium hebt... grrr

Wat is (SVP!) het programma wat werkt? Nee outlook betalen weiger ik, idioot hoge prijstelling. :shocked: (naar mijn idee heeft MS het zelf gecreëerd, om destijds express gratis bij het product te doen.)

Live mail is klo#$@!!!!te. Waarom? Of het loopt vast, of je contacten zijn weg etc.etc. Zelfs op je pc installeren gaat niet altijd goed, ja voor een aantal maanden, dan opeens na een update weer iets weg of niet in orde. Ik ben het zat en wens een stabiel, niet te duur email programma (met pop en imap).

WIE heeft een antwoord?

Volgens mij cyric hoor jij gewoon een nieuw topic aan te maken.
Want je reageert bovendien in het verkeerde forum want je hebt het niet over hosting.

nou..

in de titel staat goede, snelle.....

Maar wellicht, dat een nieuwe topic een idee is, fijn dat je dat meld. Heb je echter ook een antwoord op de vraag? :o
dank je

windows live mail voor op de computer werkt gewoon prima hoor ( dus niet via de browser )
ik heb er helemaal geen problemen mee

je krijgt bij je internet abonnement ook bijna altijd een email adres dus kijk anders daar even naar

maar nogmaals windows live mail software voor op de pc werkt prima !

maar inderdaad het beste is om een nieuw topic aan te maken

Laatst bewerkt:
nou nou..

Oké, ik zal een nieuwe topic aanmaken. Echter, werkt live mail niet voor langere periodes aan elkaar. Niewbie op deze site, niet met pc gebruik. Voor 1 jaar geen probleem met live, maar: of het loopt vast. of het weigert fatsoenlijk te werken met een andere mail server (zoals bijv. thunderbird). of je contacten zijn opeens weg (en ja ik had deze zelfs op pc, maar het programma synct met server en weg was alles. Achteraf is altijd makkelijk). of het stopt alles in een POP map of regelrecht in verwijderde mappen, omdat het 'denkt' (lees: kleinzerigheid van microsoft) dat het van andere programma`s zo is ingesteld. Wat een onzin. Laat staan als je ook nog eens deelt met je smartphone.

Wel typisch dat het met ms outlook wel kan, tja daar moet je flink voor dokken.

Van internet provider, heb ik niets aan. Wens een programma, vergelijkbaar met het oude outlook express. Niet meer en niet minder.

Hoe kan ik deze threads meeverhuizen naar een nieuwe topic? Ik kan me niet voorstellen dat iedereen zomaar happy is, met microsoft`s live mail? Diverse fora (ook deze hoor..) spreken dit ook uit.

dus: ja ik wil best een nieuwe topic starten. Maar heeft iemand wel al een oplossing?

Thankz alvast.:thumb:

misschien is gmail wat voor je
dat zijn email adressen van google

Google E-Mail adres

dat zijn de enigste 2 die ik ken die goed werken
voor de rest kan ik je dus helaas niet verder helpen

succes nog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan