Goede titel voor xbox360?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaartenDW

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
Hallo, ik heb een 360 gekocht + het spel skate. Erg leuk, ik hou van skateboarden.
Nu zoek ik nog een nieuw spel, iets wat mij echt laat zien dat ik een 'next-gen' console heb aangeschaft. Ik hou van alle genres, alleen Soul Caliber IV laat ik links liggen.

Waarvoor moet ik gaan? Lost Ody? PGR4? GTAIV? Battlefield Bad Company?

Thnx,

Maarten.

GTA IV, als ik het jouw was zou ik die doen en Gears of Wars die is ook een goede game die je nu volgens mij in de budget bakken vindt.

Cod4 modern warfare is echt een aanrader.
Ik had ook een xbox gekocht en dat spel erbij binnen 5 dagen uitgespeeld zo verslavend en super moie graphics.
Bij gta valt dat wat tegen.

Cod 4 is ook inderdaad erg leuk, zowel de single player en de multiplayer

je kan ook even op de xbox markplace kijken. daar staan ook altijd goede wat oudere spellen.

ik zou gaan voor gta4, maar het hangt ervan af waar je van houd

zelf heb ik lost odyssey, zit nu op een gameplay van zo'n 50 uur en heb hem bijna 100% uitgespeeld (ja helaas je hebt een walkthrough nodig wil je alle achievments halen)

Lost Odyssey is echt een spel waar je even mee bezig bent, maar als je niet van RPG's houdt, dan raad ik je hem af. Hij lijkt veel op Final Fantasy VII (Top spel als je wel van RPG's houdt :p) Maar qua graphics laat hij niet echt zien dat het next gen is.

GTA IV is ook een top spel, maar je moet ervan houden. Vind het beetje saai worde als je hem lang speelt.

PGR 4 heb ik nooit gespeeld, dus ook geen mening over. Heb wel gehoord dat het een goed spel is.

ik ben RPG fan dus ik zou absoluut Lost odyssey kopen :p. wacht nog even met GoW te kopen, want gears of war 2 komt binnekort uit. Net zoals Saints Row 2

Edit: Mss kun je je xbox laten ombouwen, kun je ze allemaal spelen :p zonder dat het iets kost (behalve die paar keer dat je dvd's koopt,en het ombouwen kost 35 euro)

Laatst bewerkt:
Ik heb GTA IV op de Release Date gekocht.
Na 2 weken speelde ik het niet meer.
Ik zou wachten tot COD5 en Gears Of War 2.
Die komen binnenkort

Ik heb zelf geen xbox maar zit vaak bij men friend op xbox.
en ik zelf vind cod waw een goeie game.
zeker de online nazi zombies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan