Goede tutorial's voor C#

Status
Niet open voor verdere reacties.

helghast001

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Berichten
47
Hallo,

Ik heb nu een klein probleempje ik kan nu PHP, MYSQL en actionscript. Het doel is dat ik games kan programmeren. Maar nu is mij aangeraden om C# te leren en dan XNA te gebruiken van Microsoft.

Op de developer site van microsoft zelf vindt ik geen goede tutorials, omdat alles vaag wordt uitgelegd.

Nu is de vraag kennen jullie C# tutorial sites waar alles goed uitwordt gelegd en het liefst van A tot Z.

Alvast bedankt.
 
Kijk hier en deel 2 hier

Dan is er nog deze en deze.
Speciaal met extra aandacht voor XNA: deze

We horen graag welke van bovengenoemde tutorials vooral zinvol voor je zijn geweest.

Succes,

Tijs.
 
Bedankt voor de tuts deze zijn zeker helder en de moeite waard om er eens goed van te leren.
 
Fijn dat je het idee hebt dat ze je kunnen helpen.

Ik zou het op prijs stellen dat, zodra je ze hebt doorgenomen, je wilt aangeven welke tutorials 'goed' zijn voor beginners en welke 'voor programmeurs' (zoals jijzelf) het beste waren. Ik kan dan mijn bookmarks updaten met het (kwaliteits-)niveau van die tutorials.

Tijs.
 
Ik wil C# zo snel mogelijk leren dus deze tutorial(s) ga ik zeker morgen doornemen. Voor school wil die kennis ook hebben omdat, ik een gaming opleiding doe. :p
 
Zover ik kan zien zijn alle tutorials 'goed', maar dat is vanuit mijn standpunt (ik ben geen (echte) programmeur).

Veel succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan