Goede video kaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lightnings

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Hallo,

Ik ga een nieuwe pc in elkaar zetten en ik hoef allen nog een video kaartje.. wat ik wil is World of Warcraft op zijn hoogste en Call of Duty 4 op zijn hoogst zou mooi zijn. Nu wil ik niet meer dan 100 euro uitgeven en wil ik niet 2de hands... ik wil wel een kaart met Direct X 10 en 1 waar ik lang mee kan.. Het zou prettig zijn als ik me voeding niet hoev te vervanegn dus:

Als je een video kaart post zet ook erbij hoeveel voeding hij wilt.

(zit niet op een neiwue kast en voeding te w8ten nog)

Lightnings

Hallo,

Ik ga een nieuwe pc in elkaar zetten en ik hoef allen nog een video kaartje.. wat ik wil is World of Warcraft op zijn hoogste en Call of Duty 4 op zijn hoogst zou mooi zijn. Nu wil ik niet meer dan 100 euro uitgeven en wil ik niet 2de hands... ik wil wel een kaart met Direct X 10 en 1 waar ik lang mee kan.. Het zou prettig zijn als ik me voeding niet hoev te vervanegn dus:

Als je een video kaart post zet ook erbij hoeveel voeding hij wilt.

(zit niet op een neiwue kast en voeding te w8ten nog)

Lightnings

Vertel eerst eens wat over die nieuwe PC (voeding; processor; moederbord) want je nieuwe videokaart moet wel met de rest kunnen samen werken.

Grtz.

Oke.. Wat ik nu heb,

Is AMD Athlon 64 x2 5200+ (Socket AM2 2,7ghz)
Asus m2a-mx, Sata II ( Am2 Is ook de socket en dan hier over mijn vraag er staat DDR 2 Geheugen, Snelheid pc8500)

Het geheugen wat ik nu op het ook heb kan dat erin??:

Corsair 2048MB DDR2 PC5300 (omdat er PC5300 staat)

Video kaart: ???

LG 20X Sata DvDrw + lightscribe

Westeren Digital Caviar SE16 250GB

en een 19 inch beeldscherm.. word mischien 22 inch

Voeding: Denk 350W omdat ik hem gewoon bij me kast kreeg (de kast heeft geen merk)

Laatst bewerkt:
Oke: is dit goed:

(ASUS EN8600GT Silent/HTDP/512M €95,00 DX 10Kloksnelheid - Chip-540 MHz Kloksnelheid-Geheugen-1400 MHz ) op een 350W voeding??

Of is dan een 390W beter???

Of zal ikd an gewoon een 520W doen??

Er worden wat suggesties aangereikt door marsmannetje. Er is idd zat te koop....
Zou iig voor een 500W voeding gaan, dit is voor een wat zwaardere/snellere kaart wel noodzaak.

Grtz.

Dankje!! Maar ik ga toch voor de Nvidia geforce 8800GT Apha Dog Edition.. zeer goede video kaart (is mijn mening)

DANKAJE voor de reacties!!!

Mte vriendelijke groet lightnings, Zeg maar light

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan