Goede videokaart voor Game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
En voor 2 videokaarten heb je geen extra koeling nodig ofzoiets?

Als je een computer in elkaar hebt gezet kan je inderdaad gewoon windows 7 installeren. Als de computer niet gelijk van een cdtje/usb opstart moet je de boot volgorde veranderen in de bios.

In deze computer zit sowieso al veel meer koeling als in de meeste systemen us zolang je de fans maar slim opstelt (Push-Pull) komt het allemaal goed.
(voorkant,zijkant, (onderkant?) zuigen - bovenkant en achterkant blazen.

voor het verloopje voor de waterkoeling moet je zoiets maken: klikje

Als je hier geen zin in hebt kun je nog altijd een mugen 3 en een extra 200mm fan kopen. (cosmetica -> ledfan op je mugen ;) )

Ik zou toch echt voor een mugen 2b of mugen 3 gaan. Dat zijn zo ongeveer de beste luchtkoelers die er op het moment zijn. en duur zijn ze ook niet.

push-pull is gewoon hoe je ventilatoren plaatst. je kan ze op 2 manieren vastschroeven.
push = dat de ventilator lucht uit de kast blaast
pull = dat de ventilator lucht de kast binnen trekt.
Door je ventilatoren goed te plaatsen krijg je een goede luchtstroom waardoor alles lekker koel blijft.
vuistregel: warme lucht stijgt op dus pull vanonder en push van boven.

Met 2X dezelfde videokaart maak je een crossfire of SLI opstelling. De kaarten werken dan dus samen. Ook als er maar 1 beeldscherm aanzit. Je moet alleen een bijgeleverd bruggetje tussen de twee kaarten klikken.

Ok, dus 2 kaarten kan gewoon.
En ik zal is kijken voor een andere mugen.

ja dat kan gewoon, als het moet kun je wel nog een interne extra fan erbij nemen voor betere airflow
maar het moet makkelijk kunnen

Is ook een goede mogelijkheid ja, is het daarmee mogelijk te gamen met alle instellingen maxed?
En is het dan mogelijk om een 650 watt voeding te nemen, dan scheelt weer wat geld.

ja het kan alle games van nu aan op max gegarandeerd... ik heb al veel ervaring met mensen die videokaarten aanschaffen
en uiteinelijk hebben veel spijt dat ze zulke dure kaarten hebben genomen, terwijl ze nooit zo veel nodig hadden,
die dirt3 edities die jij had zijn dus 200 per stuk en dus ongeveer 500 bij elkaar
dat betekend dat de videokaarten het aller duurste zijn van je pc, en volgensmij zijn er nog geen spellen
die zo zwaar zijn als die videokaarten,

Laatst bewerkt:
Prima, hopelijk hoef ik dan niet volgend jaar alweer nieuwe videokaarten te kopen, maar dat zien we wel weer!

2x 6870 staat ongeveer gelijk aan 1 gtx 580 dus alle spellen zijn daarmee op max te spelen op het moment.
op een 650 voeding zou moeten lukken. ik houd meestal gewoon 80% op full-load aan om op safe te spelen.

Op dit moment, volgend jaar ook nog? :P
Maar das mooi, dat het nu iig wel lukt, want nu zijn er 6 games uitgekomen die vet zijn, en heb er nog 3 liggen die ik wil spelen (A)

over 2 jaar zul je toch al een nieuwe videokaart moeten kopen, de software en hardwareontwikkelingen lopen altijd door.

Jaa, maar dat is al met alles, of het een videokaart is of niet.

over 2 jaar zul je toch al een nieuwe videokaart moeten kopen, de software en hardwareontwikkelingen lopen altijd door.

over 2 jaar zal wel mevallen hoor. de kaarten die je er nu in hebt zitten staan gelijk aan de gtx 580, de krachtigtste kaart van het moment. je zult games dan dus op high kunnen spelen in plaats van ultra ;)

Maar ik wil Ultra... :O
High kan ik nu ook wel met een nvidia geforce gtx 460 die ik nu heb -_-
Daar geef ik geen 1200 euro voor uit xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan