goede videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
x800 :D

kan al de games van tegenwoordig nog op medium aan

Videokaart

Ik denk dat de beste vga kaart voor dat geld de XFX Geforce 6800 GS extreme edition is.

Maar indien iemand denkt dat het nog sneller kan voor dat geld dan hoor ik het graag.

Ik ben zelf vanplan mijn 6600 GT op te waarderen. :cool:

tron zei:
Ik denk dat de beste vga kaart voor dat geld de XFX Geforce 6800 GS extreme edition is.

Maar indien iemand denkt dat het nog sneller kan voor dat geld dan hoor ik het graag.

Ik ben zelf vanplan mijn 6600 GT op te waarderen. :cool:

kan ik zware games van nu en nabije toekomst dan op maximale settings spelen?

ik ga volledig akkoord met tron , alleen een nadeel van de 6800 is dat hij veel watt nodig heeft met een voeding van rond de 500 watt kan hij pas doorgaan :D

ik ga er vanuit dat je op zoek bent naar pci ?

Asus Extreme AX850PRO/HDTV Tv/DVI-I/2xVGA Kost rond de € 220

de x850 en de 6800 zijn elkaars ultieme vijanden , ze hebben allebij hun specialiteiten
de keuze ligt nu nog aan jou

Zware Games

kan ik zware games van nu en nabije toekomst dan op maximale settings spelen?

Dat hangt af van rest van je systeem (Processor, hoeveelheid en snelheid geheugen etc.).

Het heeft weinig zin een supersnelle videokaart in een traag systeem te prikken.

Maar je mag aannemen dat je met een XFX GF 6800GS alle gangbare spellen met een gerust hart op een meer dan acceptabel niveau kunt draaien.

Mits de rest van je syteem up to date is... :)

tron zei:
Dat hangt af van rest van je systeem (Processor, hoeveelheid en snelheid geheugen etc.).

Het heeft weinig zin een supersnelle videokaart in een traag systeem te prikken.

Maar je mag aannemen dat je met een XFX GF 6800GS alle gangbare spellen met een gerust hart op een meer dan acceptabel niveau kunt draaien.

Mits de rest van je syteem up to date is... :)

de rest van mijn systeem ben ik ook aan het upgraden, maar kan ik met die 6800 niet bijvoorbeeld far cry alles op very high settings spelen? onafhankelijk van de rest van de pc. de kaart mag ook best wat duurder zijn, 250, 300 is ook nog wel goed, en dit is de kaart die ik bedoel:

http://www.cool-prices.nl/index.php/18,hid--2,sgid--175,artId--3780

Laatst bewerkt:
TUURLIJK kan je far cry met alles op hoogte aan met een 6800
dat rund als een beest hoor ! :evil:
:D

en als de prijs een beetje hoger mag kan je ook opteren voor de 6800 met 512 mb ram die rond de 280 euro kost

Egt geen 500 watt hé:rolleyes: Behalve als je natuurljk sweex of qtec neemt. Ik weet niet meer wie dat zei, maar met een A-merk 350 watt en normaal aantal HD's en een cpu onder de 3 ghz heb je daar zker mee genoeg voor de 6800

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan