goede videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, een videokaart is niet het enige wat je nodig hebt om een game goed te kunnen spelen.

Het ligt ook aan de rest van je systeem. Misschien kan je hier even vertellen wat je nu hebt en dan kunnen wij kijken welke kaart voor jou het beste werkt.
 
Tja, een videokaart is niet het enige wat je nodig hebt om een game goed te kunnen spelen.

Het ligt ook aan de rest van je systeem. Misschien kan je hier even vertellen wat je nu hebt en dan kunnen wij kijken welke kaart voor jou het beste werkt.

ik heb een 3.20 ghz hp pavilion en 1 gb ram. celeron intel D Ik heb nu een ati radeon xpress 200 dus niet al te best.
 
XFX 256Mb D3 PCI-e 7800GT XT VT2D is die misschien niet goed als die het trekt dan bestel ik hem gelijk:D of deze Sapphire 512Mb D3 RX1900XT ViVo ik zou graag willen weten of ze het allebei doen met unreal want als die het doet dan heb ik hem volgende week in mijn pctje:p
 
Ik denk dat het met die kaart werkt.
Maar weet wel dat je waarschijnlijk volgend jaar een nieuwe computer moet kopen om de nieuwe spellen te kunnen spelen (tenminst is goedkoper dan alles te upgraden).
 
ja maar ik wil graag een beetje een pc die de games van nu goed afspeelt want ik was van plan om een kaart om de gameplay te kopen maar daar hadden ze echt alleen maar 8800gtx enzo
 
Unreal tournament is 3 jaar oud. Oblivion, COD4 en Fallout zullen het echt niet goed doen.
Wat ik zeg is, denk goed na wat je wilt.

En op nieuw, ik denk dat die Unreal Tournement zal spelen. Vraag anders aan de winkel of die dat doet.
 
Laatst bewerkt:
Oh dat wist ik niet. Ik dacht dat Unreal Tournament 2008 de derde zou gaan zijn.
In dat geval kan het zijn dat die video kaart er niet voor werkt. Ik zeg opnieuwe vraag het aan de mensen die die dingen verkopen.
 
Preliminary UT3 System Requirements


Minimum Requirements

CPU: 2.8Ghz
RAM: 512MB
Graphics: Geforce 6 series


Recommended System

CPU: 3-4Ghz
RAM: 1024MB
Graphics: NVIDIA 6800GT/Ultra or 7800GT/GTX SLI


UT3 Technical features and requirements
* Dual-core CPU: Multi-threading is supported and should provide much better performance
* 64-bit version to be available with better textures
* Renderers: SM3.0, 2.0, possible DX8 renderer
* HDR supported
* Physics: Novodex Physics Engine
* AGEIA PhysX PPU supported.


Dit zijn de systeemeisen voor Unreal 3. Een videokaart uit de nVidia 6 of 7 serie zou toereikend zijn.

Maar met het oog op de toekomst is een kaart die hoger is en eventueel geschikt voor DirectX 10 zou ook een mooie optie zijn. Die kan je bij aankoop van een nieuw systeem gewoon overzetten.

De keuze ligt dus geheel aan wat je met je PC wilt doen en het budget wat je hebt.
 
bedankt he:) als ik ff een nieuwe videokaart koop kan mijn pc het denk ik wel aan:thumb: maar ik heb een lijst met nieuw moederbord duel core en meer ram en die videokaart dan voor 300 euro op tweakers gemaakt
 
maar weet iemand of ik als ik die kaart koop of ik dan unreal tournement 3 of gears of war pc kan spelen?
 
maar ik heb geen verstand van die videokaart want het is een asus en geen geforce dus ik weet niet echt de vergelijking:confused:
en mijn moederbord is ook een ati radeon xpress 200 dus zal ik die er dan ook uit halen en een betere er in zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan