Goede Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frjeroen1908

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2010
Laatst bewerkt:
Dit zijn trouwens de systeemeisen van Football Manager

Systeemeisen : Minimaal Windows XP
Pentium IV 2.00 GHz
512 MB RAM
Videokaart met 128 MB geheugen
2.50 GB vrije hardeschijfruimte
DirectX 9

Drager : Dvd-rom

Ik heb er zelf niet zo veel verstand van

Nee, gaat niet lukken. Tenminste, niet zonder aardig wat geschokker en dat soort dingen. Dat komt omdat het een laptop is, en de videochip die erin zit zeker niet bedoelt is om erop te gamen.

Nee, gaat niet lukken. Tenminste, niet zonder aardig wat geschokker en dat soort dingen. Dat komt omdat het een laptop is, en de videochip die erin zit zeker niet bedoelt is om erop te gamen.

Mwhah, als ik zo de specs van het spel zie, dan zal dat allemaal wel mee vallen, dus iets genuanceerder mag wel ;)

Mwhah, als ik zo de specs van het spel zie, dan zal dat allemaal wel mee vallen, dus iets genuanceerder mag wel ;)

Let er alleen wel op dat een desktop 4250 veel beter is dan een laptop 4250. Specs voor games zijn altijd weergegeven in desktop termen, let er dus op dat je bij een laptop ruim boven deze limieten zit.
Dit zijn de eisen van Football Manager 2010:
Intel Processor - Pentium 4 3.0GHz
AMD Processor - Athlon 64 4000+
Nvidia Graphics Card - Geforce 7600 GT 256MB
ATI Graphics Card - Radeon X1800 Series 256MB
RAM Memory - 1.5 GB
Hard Disk Space - 2.5 GB
Direct X - 9

Volgens de specs moet het dus wel lukken. Maar reken er niet op dat het vlekkeloos loopt op de hoogste resolutie en instellingen! En dat is wat Probleempjes hier zegt; deze laptops zijn niet bedoeld om op te gamen, de videokaart is dus ook absoluut geen snelheidsmonster.

@ Frjeroen1908, als je een echte game laptop zoekt, kijk eens naar MSI, Dell Alienware of XXODD. Zijn echter wel fors duurder...

Laptop

Beste,

Die game is zeker niet zwaar... Maar op termijn ben ik er bijna van overtuigd dat als er een nieuwe fifa uitkomt je die ook zal willen draaien he?

Dus is het niet beter om van de eerste keer kwaliteit te kopen, of toch kwaliteit naar jouw normen. Een laptop is inderdaad niet zo geschikt voor te gamen, voor een goedkope prijs kan je zelf al een desktop assembleren op azerty.nl

MVG

Bram

Bram,

Ik hoef geen de nieuwe fifa niet wel de nieuwe football manager 2011 , ik hou het alleen bij die game dus heb ik er dan wat aan of niet?

Pc

Beste,

In dat geval heb je er wat aan! Ik spreek enkel uit eigen ervaringen beste!

MVG

Bram

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan