goedenavond kan iemand mij helpen met mijn grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcoa

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2012
dag....

een aantal maanden geleden heb ik een nieuwe videokaart in mijn computer laten zetten (door een winkel) omdat ik graag met 3 beeldschermen wil kunnen werken. na het opnieuw instaleren (nu dus) krijg ik het derde beeldscherm niet meer gelijktijdig aan de praat. het is nu of beeldscherm

1 & 2 of
1 & 3 of
2 & 3 of

kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? heb net het katalyst control ding opnieuw geinstalleerd maar daar word ik ook niet wijzer uit.

mvg,

remco

Het zou kunnen helpen als je even aangeeft over welke AMD videokaart wij het hebben (model).

ik zou niet weten hoe dat moet (of neem je me in de maling?)

volgens mij heb ik dat gedaan:

scherm 1 op hdmi
scherm 2 op dvi -d
scherm 3 op displayport (met converter naar hdmi)

en als ik in het configuratie scherm of control center kijk dan ziet de computer ook 3 schermen maar er zijn er maar 2 clickable zeg maar

ik denk dat je dit bedoeld

*edit* krijg geen screenshot er bij geupload nog even proberen*

Laatst bewerkt:
Je gebruikt een TV als 3e scherm?
Deze zit zeker op de displayport?
Probeer het dan anders eens te verwisselen met het scherm op de "normale" HDMI aansluiting en kijk even wat er dan gebeurt

het is nu voor het eerst dat ik die monitor / tv gebruik als derde scherm ik had eerst een 33 inch en die deed het ook niet.... (toch bedankt voor het advies/hulp)

Probeer anders eens (bijvoorbeeld via email) contact op te nemen met de fabrikant / verkoper van je videokaart.
Wellicht kunnen zij meer vertellen over de functies van meerdere beeldschermen

ik zou het graag gewoon zo willen oplossen het zit ergens in de instellingen... mischien kan iemand kijken via teamviewer ofzo?

maar het werkte voor de installatie wel

dus waarom nu dan niet? en wat ook raar is dat het scherm het juist wel doet met opstarten van de computer en het tweede scherm dan niet tot dat windows volledig opgestart is en dan schakelt het scherm zich uit (geen signaal) en dan gaat het tweede scherm aan.

*edit* heb nu de tv op hdmi gezet en het "eerste" scherm op display naar hdmi converter maar geen verandering

Laatst bewerkt:
ik heb in de winkel (volgens mij) gehoord dat je de displayport moet instellen? het was voorheen namelijk een display to vga converter. iemand daar mee bekend wat ook daar kan ik nergens opties van vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan