• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Goedkeuring / Afkeuring in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barty10060

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2013
Berichten
47
Ik ben druk bezig met een soort fiatteringssysteem, ik heb nu 5 tabbladen aangemaakt, in het eerste werkmap wordt het overzicht getoond, en op de andere de gewenste namen.

Nu zou ik graag willen dat bij de namen de mogelijkheid bestaat dat hij/zij een goedkeuring kan geven. en dat er bij de namen de acties komen te staan, zie het excel bestand voor meer info..

En dat dit vervolgens weer terug komt in het invoerblad.

Bij vragen stel ze gerust
 

Bijlagen

  • Help.xlsx
    11 KB · Weergaven: 42
Ik vrees dat je een verkeerd bestand opgeladen hebt, want daar echt weinig info in.
 
Ik heb het document opnieuw geupload, zoals je ziet zie je bij Bart dat ze niet onder elkaar staan.

En daarin zou ik wel de mogelijkheid willen dat in Blad "Bart" als er bij status goedgekeurd staat dat het wordt aangepast in blad "Invoerblad" (Dit kan een als functie worden maar ik krijg het niet voor mekaar als ik het bovenste gedeelte wil)
 

Bijlagen

  • Help versie 1.xlsx
    11,8 KB · Weergaven: 23
Bedoel je zoiets? Probeer maar met een paar namen en nummers in te voeren.
 

Bijlagen

  • Help versie 1 (1).xlsm
    22,4 KB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt:
Ik krijg een foutcode bij het klikken op de macro, ik heb de instellingen al aangepast naar inschakelt.

Zijn er ook mogelijkheden zonder Macros?
 
je moet de knop niet gebruiken, die mag weg. gewoon een naam en nummer invullen
 
Ik dacht op deze manier

Misschien dat de experts ipv een cijfer als status er ook een tekst veld van maken

Gr Willem
 

Bijlagen

  • Goedkeuring Afkeuring in Excel.xlsx
    11,7 KB · Weergaven: 28
Wel met macro maar zonder knoppen.
 

Bijlagen

  • Help versie 1 (1).xlsm
    25,9 KB · Weergaven: 32
Gebruik geen verschillende tabjes maar een draaitabel.
 

Bijlagen

  • Help.xlsx
    16,2 KB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan