Goedkoop PC samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0119

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2012
Hallo,

Ik wil een 2de hands pc gaan kopen voor maximaal €100 en vervolgens onderdelen bestellen en die dan upgraden.

Soort PC: Desktop
Butget (totaalbedrag): €200-€250

Doel: Games op spelen, video bewerking, muziek & foto opslag

OS: Windows XP, is lichter dan Windows 7 en ik ga er dan toch niet mee online.

Omgeving: Mijn bureau

Opties/randapparatuur:
Processor: Intel Processor minimaal 2,6 GHz.

Graphics: Die er al standaard inzitten bij aankoop van deze pc.

Harddisk: Als het kan, SSD. Gewone HD is ook prima.

Opslagruimte HD: 100-250 GB

RAM: 6-8 GB

Monitor en muis heb ik al, Windows toetsenbord koop ik wel 2de hands of ik vraag een bekende of die nog een oude heeft.

Is dit genoeg info? Als er meer informatie nodig is, hoor ik dat graag.

Vriendelijke groet,
xp2

Ik heb even serieus voor je zitten rondneuzen en ik denk dat dit het systeempje is waar je nog het meest waar krijgt voor je geld: klik

Ik mis bij dit systeem 2 dingen:

1: Wat is het besturingssysteem die erop draait?

2: Ik wil een DVD station.

Vriendelijke groet,
xp2

Echt sorry dat ik het zeg maar als ik jou was zou ik toch nog even flink door sparen dan kun je tenminste een wat beter pc kopen.
Iets tussen de 400-600
Dan zelf bouwen en dan kun je veel geld besparen.
MVG Dennis

voor 17 euro heb je een dvd brander, en over dat os zou je contact op kunnen nemen met de adverteerder.

@Dennis16612: ik wil er echt géén 400 euro aan uitgeven.

@royb3: de dvd speler moet er gewoon inzitten, die ga ik niet nogeens kopen en helemaal installeren enzo. Gewoon een 2de hands pc met bijv. waar Windows 2000 of XP opstaat. En ik ga dan de CPU en het geheugen en de GPU upgraden enzo. Dat wil ik.

Vriendelijke groet,
xp2

Hallo,

Ik wil je niet teleur stellen. Maar die processor in de pc kan je niet upgraden en kan je hooguit net COD 2 vlekkeloos spelen. Spellen die nieuwer zijn gaan niet werken vrees ik.
http://products.amd.com/pages/desktopcpudetail.aspx?id=447 > Am2+ socket (Naar mijn inzien ben je bezig om een dief uit je eigen portomonee te zijn)

Het enige wat je kan doen is dit systeem overwegen http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/494448

- De pc kan je later nog uitbreiden (Met een I5 4rde generatie)
- Videokaart (Onder andere GTX 760 of 1 van de nieuwe R9 kaarten van AMD *Ook die in december uit komen*)
- Kan nog 1x 4GB geheugen bij (Maakt 8GB totaal)
- Je hebt nog 1x een sata 600 aansluiting voor eventueel een SSD te installeren

De pc zou je zelf in elkaar moeten zetten en voorzien van een Windows.
Edit: Ik raad je aan om een soorty gelijke pc op www.megekko.nl samen te stellen, meeste onderdelen komen van die winkel en zijn daar het goedkoopst. Zodat je op 350 Euro uitkomt ;)

Laatst bewerkt:
Als je er dan toch een gpu in gaat zetten, waarom is een dvd drive dan zoveel moeite? ik denk dat je niet al te veel kan verwachten met zo'n krap buget.

Oke, die dvd doe ik er dan wel bij. En het is inderdaad een krap butget. Dus ik verwacht ook niet heel veel hoor.

Vriendelijke groet,
xp2

voor 250 euro zul je 2de hands markt moeten gaan zoeken marktplaats bijvoorbeeld...
daar heb je nog wel eens kans om het een en ander te vinden

klikerdeklik

zoals je kunt zien in beide links van royb3 en gast0668 heb je bij lange na geen "nieuwe" game pc voor 250 euro

Laatst bewerkt door een moderator:
dat zie ik. Ik denk dat het dan toch maar een zelfbouw-pc wordt, in 2015, alleen dan nog een OS er voor zien te vinden, maar dat komt nog wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan