Goedkoop website laten ontewrpen zonder verplichte hosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Hallo,

Heeft iemand toevallig tips waar ik voor niet al te veel geld een simpele website (2-3) pagina's -wellicht via Joomla, kan laten maken, zonder dat ik ook meteen verplicht ben om de site daar te laten hosten?
Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar de meeste bedrijven die een website ontwerpen, willen deze ook hosten, of vragen honderden tot meer dan duizend Euro.

Ik wil de site hosten bij dezelfde host waar ik ook mijn andere domeinen heb lopen, zodat ik alles ook vanuit 1 plek kan beheren.

Heeft iemand een idee?
Het gaat om 2-3 pagina's waarbij de content via een klein cms systeem aangepast kan worden.

Alle tips zijn welkom. :d

Als het niet teveel mag kosten zou ik eens kijken op sitedeals.nl, maar ook hier geldt: if you pay peanuts, you get monkeys.

laten ontwerpen = duur.
Je kan wel een thema kopen en die dan op CMS zetten.
Bijvoorbeeld : http://themeforest.net.
Hier kun je voor een laag prijsje een mooi professioneel thema kopen en dan kan je met een tutorial kijken hoe je hem achter joomla / wordpress of iets dergelijks.
Als je hem wel zelf wilt laten ontwerpen, zou ik toch naar het buitenland kijken (India en die omgeving).

Succes met zoeken

Vraag eens rond op Sitedeals.nl, een ondernemersform met mensen die je vast wel willen en kunnen helpen.

Vriendelijke groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan